Welkom op onze Community! @ReMa3
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van TV Kijken, ik help je graag verder om dit op te lossen!
Ik vind het super om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Echter vermoed ik dat dit komt, doordat je nog gebruik maakt van een verouderde TV box. Uiteraard wissel ik deze graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox.
De TV Box die je nu hebt, beschikt over een harddisc recorder, de Mediabox heeft dit niet. Wel bieden wij de optie om op te nemen via de Cloud, meer hierover vind je op onze website: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido.
Indien je geen interesse hebt in de Mediabox, help ik je natuurlijk graag verder om de huidige box weer aan het werk te krijgen wanneer de problemen opspelen. Laat je mij weten wat je wil?
Welkom op onze Community! @ReMa3
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van TV Kijken, ik help je graag verder om dit op te lossen!
Ik vind het super om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Echter vermoed ik dat dit komt, doordat je nog gebruik maakt van een verouderde TV box. Uiteraard wissel ik deze graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox.
De TV Box die je nu hebt, beschikt over een harddisc recorder, de Mediabox heeft dit niet. Wel bieden wij de optie om op te nemen via de Cloud, meer hierover vind je op onze website: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido.
Indien je geen interesse hebt in de Mediabox, help ik je natuurlijk graag verder om de huidige box weer aan het werk te krijgen wanneer de problemen opspelen. Laat je mij weten wat je wil?
Hoi Teresa,
Wij zijn al omgezet naar het nieuwe tv kijken en nemen al op in de cloud.
De harddisk recorder doet hetzelfde nog wat de nieuwe mediaboxen ook doen.
Behalve dat er een klok in zit .
Het liefst gebruik ik de huidige TV Box nog maar als er steeds onverklaarbare problemen komen is het misschien wenselijker om deze te vervangen.
Groet
Rene
@ReMa3 Fijn dat je al gebruik maakt van opnemen via de cloud!
Om te voorkomen dat je nogmaals problemen ervaart, ga ik de TV Box toch omruilen voor de Mediabox. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging van. Je hoeft de oude TV Box niet meer terug te sturen, je mag deze afleveren bij een recyclepunt.
Ook met de nieuwe mediabox valt het geluid regelmatig weg.Het leek eerst alleen bij wifi maar nu ook bij bekabeld.
Ook blijkt het geluid een stuk zachter na schakelen van radio naar ned1 door kanaal naar boven en weer naar beneden te schakelen verdwijnt dit.
Hoi @Apvy, zou je een video hiervan willen maken? Ook ontvang ik graag twee concrete momenten en zenders waarop je dit ervaart. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana
Het gebeurd op tv zenders en radio(arrow) net of de verbinding hapert.Soms lijkt het even weg en dan weer terug.Ga nu kastje omwisselen met ander tv of het dan ook is.
Mvrgr
Apvy
Met andere mediabox blijft geluid ook wegvallen.Na uit en aan blijft het weer tijdje weg.
Ap vijverberg
Hi @Apvy, dank voor het testen! Fijn dat je deze moeite hebt genomen. Weet dat dit bij ons bekend is. Een restart van de Mediabox lost het inderdaad kort op. Het onderzoek loopt nog. In het Mediabox topic houden we je op de hoogte. Onderaan het topic staat een stukje met bekende issues. Hier staat deze ook tussen!