Progranna terugkijken vanaf het begin stopt voor het einde

  • 15 April 2024
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 15 reacties

Ik start dit nieuwe topic, omdat de oude topics jaren oud zijn.

Het is verotrustend dat er soortgelijke topics zijn van 5 jaar oud en dat het probleem nog altijd bestaat. Helaas hebben wij geregeld het probleem,

Een programma dat wij starten vanaf het begin, stopt voor het einde.

Dan is er de optie om te herhalen of terug te gaan naar live.

Geen opties om alsnog het einde te kunnen zien.

Meest recentelijk was vandaag, 15 april 2024 de uitzending van Radar op NPO2.

Het einde dus niet kunnen zien. Dit hebben we ook gehad met films.

Erg vervelend als je deels een programma hebt zitten kijken die je niet tot het eind af kunt kijken.

 

Wij kijken Odido TV via een Apple TV 4K en de IOS TV Odido app.

Teresa van Odido 13 dagen geleden

Welkom op onze Community! @GMP 

Goed dat je een nieuw topic start. Ik begrijp goed dat voorgaande topics verontrustend kunnen zijn, maar ik kijk er graag met een frisse blik tegen aan. Ik ga je gelijk helpen, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken! 😊

Je hebt mij al van de meeste informatie voorzien, maar ik wil je vragen om deze vragen nog te beantwoorden. Zo heb ik alle informatie compleet en kan ik het meteen doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen!

  • Ervaar je verder geen problemen bij Live TV Kijken? 
  • Om welke zender(s) en/of afleveringen gaat het? 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Heb je ook problemen met afspelen op andere apparaten? 

Laat je het mij weten als je zo ver bent? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @GMP 

Goed dat je een nieuw topic start. Ik begrijp goed dat voorgaande topics verontrustend kunnen zijn, maar ik kijk er graag met een frisse blik tegen aan. Ik ga je gelijk helpen, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV Kijken! 😊

Je hebt mij al van de meeste informatie voorzien, maar ik wil je vragen om deze vragen nog te beantwoorden. Zo heb ik alle informatie compleet en kan ik het meteen doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen!

  • Ervaar je verder geen problemen bij Live TV Kijken? 
  • Om welke zender(s) en/of afleveringen gaat het? 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Heb je ook problemen met afspelen op andere apparaten? 

Laat je het mij weten als je zo ver bent? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Reageer