Skip to main content
Beantwoord

Programmering Veronica niet correct

De programmering bij Veronica is een week fout. Vandaag zegt de Odido TV gids dat Spiderman wordt uitgezonden van 17:38 tot 20:00 uur. Maar daar klopt helemaal niks van, want dan is er o.a. Two And A Half Men. Andere online TV gidsen geven het wel goed weer.

Beste antwoord door Paximadia

Hi Teresa, per vandaag staat het inderdaad weer goed, dank je. Voor zover ik kon nagaan, speelde het probleem alleen bij Veronica. Mijn profiel heb ik inmiddels bijgewerkt.

Bekijk origineel

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 4 april 2025

Goed dat je hier een topic over opent om dit aan te geven. Ik kan mij voorstellen dat je graag wil dat TV-gids accuraat is. Ik help je graag verder om dit te realiseren! ​@Paximadia 

Ervaar je dit probleem alleen met de TV-gids voor Veronica of ook op andere zenders? Ik ben benieuwd of de TV-gids nu wel goed loopt of speelt dit issue nog steeds? 

Wil je sowieso alvast je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct met je meekijken. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Hi Teresa, per vandaag staat het inderdaad weer goed, dank je. Voor zover ik kon nagaan, speelde het probleem alleen bij Veronica. Mijn profiel heb ik inmiddels bijgewerkt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen