Beantwoord
programma wordt niet opgenomen
Hallo,
een programma wat ik geprogrammeerd heb wordt niet opgenomen. Het is helaas niet de eerste keer. Eerlijk gezegd vind ik het hele T-Mobile thuis waardeloos. Heb al zo vaak gebeld met de klantenservice. De opname cappaciteit is ook te weinig.
Een andere grote ergernis is de ondertiteling bij de programma's van de BBC. Ik word aan het lijntje gehouden, dat de BBC geen teletekst meer heeft. Dat klopt, maar de ondertiteling nog altijd wel. Teletekst en dan 888 voor ondertitels, bij de programma's met ondertitels, wordt dat rechts boven vermeld in het scherm vóórdat het programma begint. Zie bij de KPN, waar alles naar behoren functioneert. Heb enorme spijt dat ik destijds ben overgestapt en kan niet wachten tot mijn contract is afgelopen. Zou T-moble thuis NOOIT aanraden.
een programma wat ik geprogrammeerd heb wordt niet opgenomen. Het is helaas niet de eerste keer. Eerlijk gezegd vind ik het hele T-Mobile thuis waardeloos. Heb al zo vaak gebeld met de klantenservice. De opname cappaciteit is ook te weinig.
Een andere grote ergernis is de ondertiteling bij de programma's van de BBC. Ik word aan het lijntje gehouden, dat de BBC geen teletekst meer heeft. Dat klopt, maar de ondertiteling nog altijd wel. Teletekst en dan 888 voor ondertitels, bij de programma's met ondertitels, wordt dat rechts boven vermeld in het scherm vóórdat het programma begint. Zie bij de KPN, waar alles naar behoren functioneert. Heb enorme spijt dat ik destijds ben overgestapt en kan niet wachten tot mijn contract is afgelopen. Zou T-moble thuis NOOIT aanraden.
Beste antwoord door Sander
Hoi L. Molenberg,
Dat klinkt niet best! We zijn qua schijfruimte van 320GB naar 500GB gegaan. Hierop kan je veel opnemen, maar de TV Box is niet geschikt voor een permanente opslagruimte. Het kan ook vooralsnog niet verder uitgebreid worden. Als je momenteel niet kan opnemen, dan vermoed ik dat de schijf vol zit. Enkele opnames verwijderen is dan de oplossing.
De link van dikkedikkie verwijst naar de discussie rondom de BBC ondertitels. Het Forum heeft ontdekt dat die niet bij al onze klanten doorkomen. Een belangrijk signaal dat nu is doorgedrongen tot onze specialisten. Zodra hier meer over bekend is, zal ik het in dat topic vermelden.
Beide issues zijn dus wel te verhelpen. Ik hoop dat je hierna dan ook met plezier gebruik kan maken van onze TV dienst.
Bekijk origineelDat klinkt niet best! We zijn qua schijfruimte van 320GB naar 500GB gegaan. Hierop kan je veel opnemen, maar de TV Box is niet geschikt voor een permanente opslagruimte. Het kan ook vooralsnog niet verder uitgebreid worden. Als je momenteel niet kan opnemen, dan vermoed ik dat de schijf vol zit. Enkele opnames verwijderen is dan de oplossing.
De link van dikkedikkie verwijst naar de discussie rondom de BBC ondertitels. Het Forum heeft ontdekt dat die niet bij al onze klanten doorkomen. Een belangrijk signaal dat nu is doorgedrongen tot onze specialisten. Zodra hier meer over bekend is, zal ik het in dat topic vermelden.
Beide issues zijn dus wel te verhelpen. Ik hoop dat je hierna dan ook met plezier gebruik kan maken van onze TV dienst.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.