Hallo,
een programma wat ik geprogrammeerd heb wordt niet opgenomen. Het is helaas niet de eerste keer. Eerlijk gezegd vind ik het hele T-Mobile thuis waardeloos. Heb al zo vaak gebeld met de klantenservice. De opname cappaciteit is ook te weinig.
Een andere grote ergernis is de ondertiteling bij de programma's van de BBC. Ik word aan het lijntje gehouden, dat de BBC geen teletekst meer heeft. Dat klopt, maar de ondertiteling nog altijd wel. Teletekst en dan 888 voor ondertitels, bij de programma's met ondertitels, wordt dat rechts boven vermeld in het scherm vóórdat het programma begint. Zie bij de KPN, waar alles naar behoren functioneert. Heb enorme spijt dat ik destijds ben overgestapt en kan niet wachten tot mijn contract is afgelopen. Zou T-moble thuis NOOIT aanraden.
Bladzijde 1 / 1
Dag dikkedikkie, bedankt voor de reactie, zal er naar kijken.
Hoi L. Molenberg,
Dat klinkt niet best! We zijn qua schijfruimte van 320GB naar 500GB gegaan. Hierop kan je veel opnemen, maar de TV Box is niet geschikt voor een permanente opslagruimte. Het kan ook vooralsnog niet verder uitgebreid worden. Als je momenteel niet kan opnemen, dan vermoed ik dat de schijf vol zit. Enkele opnames verwijderen is dan de oplossing.
De link van dikkedikkie verwijst naar de discussie rondom de BBC ondertitels. Het Forum heeft ontdekt dat die niet bij al onze klanten doorkomen. Een belangrijk signaal dat nu is doorgedrongen tot onze specialisten. Zodra hier meer over bekend is, zal ik het in dat topic vermelden.
Beide issues zijn dus wel te verhelpen. Ik hoop dat je hierna dan ook met plezier gebruik kan maken van onze TV dienst.
Dat klinkt niet best! We zijn qua schijfruimte van 320GB naar 500GB gegaan. Hierop kan je veel opnemen, maar de TV Box is niet geschikt voor een permanente opslagruimte. Het kan ook vooralsnog niet verder uitgebreid worden. Als je momenteel niet kan opnemen, dan vermoed ik dat de schijf vol zit. Enkele opnames verwijderen is dan de oplossing.
De link van dikkedikkie verwijst naar de discussie rondom de BBC ondertitels. Het Forum heeft ontdekt dat die niet bij al onze klanten doorkomen. Een belangrijk signaal dat nu is doorgedrongen tot onze specialisten. Zodra hier meer over bekend is, zal ik het in dat topic vermelden.
Beide issues zijn dus wel te verhelpen. Ik hoop dat je hierna dan ook met plezier gebruik kan maken van onze TV dienst.
Dag Sander, dank je wel voor je reactie.
Ik denk dat wat betreft het opnemen het eraan ligt dat ik opnamen heb gepland en daardoor de opslag vol lijkt. Alleen heb ik dan in werkelijkheid 3 programma's op de recorder staan. Vervolgens neemt de recorder het nieuwe programma niet op. Is dit bekend?
Ik hoop dat de ondertiteling voor de BBC nu snel verholpen wordt.
Vriendelijke groet.
Ik denk dat wat betreft het opnemen het eraan ligt dat ik opnamen heb gepland en daardoor de opslag vol lijkt. Alleen heb ik dan in werkelijkheid 3 programma's op de recorder staan. Vervolgens neemt de recorder het nieuwe programma niet op. Is dit bekend?
Ik hoop dat de ondertiteling voor de BBC nu snel verholpen wordt.
Vriendelijke groet.
Hi L. Molenberg,
Geplande opnames dragen normaal gesproken niet bij aan je opslagruimte, alleen daadwerkelijk opgenomen programma's. Zou je de volgende stappen eens door willen lopen?
Controleer als eerste je opnames, geeft de laatste opname een afspeeltijd van 0 seconden aan? Dan is de harddisk vol. Mocht dit het geval zijn verwijder dan een aantal programma's.
Is de harddisk niet vol? Reset dan de TV Box door deze even van de stroom af te halen en de netwerkkabel er uit te halen. Sluit na een aantal seconden de TV Box weer aan en sluit de netwerkkabel weer aan zodra je hier een melding van ziet verschijnen.
Mocht de reset niet werken probeer dan even het volgende:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
Mocht ook dit geen resultaat opleveren laat het mij dan even weten, dan kijk ik graag met je mee!
Groetjes,
Brian
Geplande opnames dragen normaal gesproken niet bij aan je opslagruimte, alleen daadwerkelijk opgenomen programma's. Zou je de volgende stappen eens door willen lopen?
Controleer als eerste je opnames, geeft de laatste opname een afspeeltijd van 0 seconden aan? Dan is de harddisk vol. Mocht dit het geval zijn verwijder dan een aantal programma's.
Is de harddisk niet vol? Reset dan de TV Box door deze even van de stroom af te halen en de netwerkkabel er uit te halen. Sluit na een aantal seconden de TV Box weer aan en sluit de netwerkkabel weer aan zodra je hier een melding van ziet verschijnen.
Mocht de reset niet werken probeer dan even het volgende:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
Mocht ook dit geen resultaat opleveren laat het mij dan even weten, dan kijk ik graag met je mee!
Groetjes,
Brian
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.