Bij SBS6 programma terugkijken is heel vaak dat de uitzending bevriest. Loopt vast. Moet stekker uit tv kastje trekken. Tv start opnieuw op. Zeer irritant.Â
Hi
Hallo, ik probeer via programma terugkijken de film Star Wars: Episode IX van 15-5-2024 op Veronica te bekijken echter dat lukt niet. De film start niet op. Enig idee hoe dat kan en hoe is het te verhelpen?
Hi
helaas werkt terug kijken niet goed heel verschil met Ziggo daar werkt het perfect. Soms staat er bij verder kijken een kinderprogramma terwijl ik daar nooit naar kijk. Als ik een lange film kijk en druk op verder kijken plaats hij hem keurig daar en als ik verder wilde kijken ging het goed later tijdens de film drukt ik weer op verder kijken en ga later verder kijk gaat hij niet verder waar ik was maar op de plaats waar ik de vorige keer was gebleven en het grote nadeel was dat je dan niet kon door spoelen bij die zender dus kon ik hem heel lang dubbel kijken was een lange film dus ben ik daar niet gelukkig mee bij Ziggo kon ik wel doorspoelen vind dit een geweldig minpunt hoop dat daar een oplossing voor komt dit probleem is ook bij als je terug gaat naar waar het programma staat verder ben ik tevreden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.