Hi @MijnCommunity, super dat je Cloud Opnemen hebt aangevraagd! Nu kan je bijna gaan genieten van je opnames. Via de rec knop zou je wel opnames moeten kunnen inplannen. Ook via de TV-gids moet je gelijk een opname moeten kunnen maken wanneer je een programma kiest. Let er overigens wel op dat je niet elke zender kan opnemen. In ons Zenderoverzicht kan je vinden op welke zender het mogelijk is om op te nemen: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis.
Mocht de mogelijkheid voor opnemen nog niet zichtbaar zijn? Haal dan voor de zekerheid de Mediabox en het modem van de stroom voor 30 seconden en sluit deze weer aan. Wellicht dat de wijziging anders nog niet is ingeladen op de Mediabox.
Laat je weten of het nu helemaal gelukt is met het opnemen?
Hi @MijnCommunity, super dat je Cloud Opnemen hebt aangevraagd! Nu kan je bijna gaan genieten van je opnames. Via de rec knop zou je wel opnames moeten kunnen inplannen. Ook via de TV-gids moet je gelijk een opname moeten kunnen maken wanneer je een programma kiest. Let er overigens wel op dat je niet elke zender kan opnemen. In ons Zenderoverzicht kan je vinden op welke zender het mogelijk is om op te nemen: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis.
Mocht de mogelijkheid voor opnemen nog niet zichtbaar zijn? Haal dan voor de zekerheid de Mediabox en het modem van de stroom voor 30 seconden en sluit deze weer aan. Wellicht dat de wijziging anders nog niet is ingeladen op de Mediabox.
Laat je weten of het nu helemaal gelukt is met het opnemen?
Hoi @Demi van Odido,
Dankjewel voor je reactie.
Had de stroom 'r al vanaf gehaald (20 sec) om 't geluid van m'n BT speaker weer aan de praat te krijgen. Is nu weer OK.
Nu, terwijl ik bezig ben met dit berichtje, heb ik de MediaBox wederom van de stroom gehaald (30 sec!) en 't apparaat is nu aan 't opstarten. …… Moest m'n BT Audio-bar opnieuw koppelen; wederom OK!
Joechei jolijt, REC = OK! Alles doet 't!
Senx!
Luc
@MijnCommunity Geweldig, dank je wel voor het laten weten. Veel plezier met het opnemen van je favoriete programma's!