Skip to main content

In de schermen "Cloud opnemen" en "Geplande opnames" wordt rechts steeds een stukje informatie getoond m.b.t. de geselecteerde opname. Als ik op de afstandsbediening op de INFO-knop druk, gebeurt er niets. Ook lukt het niet om met de pijltjestoets het vak met de beschrijving te selecteren. Hoe kan ik de hele informatie oproepen?

N.B. De INFO-knop werkt wel vanuit de gids. Dan verschijnt een heel scherm m.b.t. het gekozen programma en kan ik met de pijltjestoets het vak met de beschrijving selecteren. De beschrijving gaat dan automatisch scrollen.

Hi @MansL dat is een hele goede! De INFO-knop werkt inderdaad alleen in de TV-gids en niet in het scherm van Cloud Opnemen. Deze feature beschikbaar maken in het scherm van Cloud Opnemen staat wel op het wensenlijstje: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community. Hopelijk kan dit in de toekomst ook geimplementeerd worden! 😁


Hi @MansL dat is een hele goede! De INFO-knop werkt inderdaad alleen in de TV-gids en niet in het scherm van Cloud Opnemen. Deze feature beschikbaar maken in het scherm van Cloud Opnemen staat wel op het wensenlijstje: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community. Hopelijk kan dit in de toekomst ook geimplementeerd worden! 😁

 

OK, bedankt


Reageer