Beantwoord
Programma gemist of begin gemist terug spoelen?
Hoi, Als ik nu een programma heb gemist en terug kijk via NPO (uitzending gemist), kan ik deze dan terug spoelen als ik iets niet goed heb gehoord en het nog even wil terug luisteren? En is dit dan ook mogelijk bij begin gemist? Wanneer ik het begin heb gemist en ik even terug (20 seconden, langer of korter) kan dit dan?
En misschien wat ook belangrijk is, kan ik vooruit spoelen als ik naar NPO (uitzending gemist) programma gemist kijk?
En misschien wat ook belangrijk is, kan ik vooruit spoelen als ik naar NPO (uitzending gemist) programma gemist kijk?
Beste antwoord door Jeroen
Hoi Seviceweb,
Bij Uitzending Gemist is het mogelijk om vooruit en terug te spoelen. Dit is in feite een stream, vergelijkbaar met Netflix of Youtube. Bij Begin Gemist is deze optie er inderdaad niet.
Bekijk origineelBij Uitzending Gemist is het mogelijk om vooruit en terug te spoelen. Dit is in feite een stream, vergelijkbaar met Netflix of Youtube. Bij Begin Gemist is deze optie er inderdaad niet.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.