Programma gemist bij T-Mobile Thuis
Hallo ik heb een vraagje ik ben net weg bij KPN en daar hadden ze op het eind van mijn contract iets nieuws als ik dat geweten had had ik waarschijnlijk niet overgestapt, misschien kunnen jullie dat ook verwerken in het menu namelijk het volgende.
Je kon op elke zender van het menu wat KPN heeft een week terugkijken niet bij uitzending gemist je kon terug kijken in het tv programma menu.
Bv. je wilde een uitzending terug kijken op RTL4 je ging naar die zender wat ze op dat moment uitzenden en je kon dan met je pijltjes in het menu wat je nu alleen verder kunt kijken kun je dan een week terug kijken en naar de uitzending gaan die je wil kijken en dan aanklikken en je kunt die kijken van elke willekeurige zender.
Misschien dat jullie hier naar kunnen kijken
Je kon op elke zender van het menu wat KPN heeft een week terugkijken niet bij uitzending gemist je kon terug kijken in het tv programma menu.
Bv. je wilde een uitzending terug kijken op RTL4 je ging naar die zender wat ze op dat moment uitzenden en je kon dan met je pijltjes in het menu wat je nu alleen verder kunt kijken kun je dan een week terug kijken en naar de uitzending gaan die je wil kijken en dan aanklikken en je kunt die kijken van elke willekeurige zender.
Misschien dat jullie hier naar kunnen kijken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.