Heeft iemand meer last van dat er geen profielnaam maar codes worden gegeven in verwissel je profiel?
Heeft iemand meer last van dat er geen profielnaam maar codes worden gegeven in verwissel je profiel?
Hoi
Ik heb deze profielen aangemaakt in de Samsung app maar dit verschijnt in mijn decoder tv box menu met wisselen van profiel.
Ik heb deze wel een naam gegeven zowel in de app en in me tv box.
Zou je een test willen uitvoeren, alsjeblieft? Kun je via TV Anywhere in de web browser een nieuw profiel aanmaken en die een specifieke naam geven en dan nagaan of die nu wel de naam goed overneemt in de app?
Zou je een test willen uitvoeren, alsjeblieft? Kun je via TV Anywhere in de web browser een nieuw profiel aanmaken en die een specifieke naam geven en dan nagaan of die nu wel de naam goed overneemt in de app?
Hoi Jason,
Helaas werkt dat ook niet ik blijf codes zien vanuit tv menu en dan wissel profiel.
Alleen bij instellingen en accounts zie je de naam wel goed staan.
Je kunt in dit geval het beste jouw vraag stellen in de besloten subsectie van de Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-tv-smart-tv-app-feedback-ervaringen-572
Hier worden test-issues in behandeling genomen en besproken! Ik heb je ook meteen toegang gegeven tot deze besloten groep. Succes en houd me op de hoogte alsjeblieft!
Je kunt in dit geval het beste jouw vraag stellen in de besloten subsectie van de Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-tv-smart-tv-app-feedback-ervaringen-572
Hier worden test-issues in behandeling genomen en besproken! Ik heb je ook meteen toegang gegeven tot deze besloten groep. Succes en houd me op de hoogte alsjeblieft!
Ik weet niet zozeer of dit te maken heeft met Samsung app aangezien ik het ook op beide decoders heb.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.