Beste mensen van T-mobile TV,
Waarom horen wij niets meer van jullie?
Sinds eind december 2019 hebben wij storing op onze TV bij de ontvangst van jullie zenders.
Wanneer we Netflix spelen via apple-tv is er niets aan de hand.
Gekeken op jullie website hebben we jullie advies gevolgd en eerste alle interne bedrading in ons huis laten checken door een officiële electro-monteur: Niets aan de hand en alles in orde bevonden.
Begin februari heb ik contact gehad met de helpdesk van T-mobile.
Alleraardigste en behulpzame mensen.
Zij hebben er zeker 45 minuten over gedaan om alles met signalen te testen.
Tot zover geen klagen.
Het kafkiaanse spel begon toen uw helpdesk medewerker na al zijn testen zei: Ik kom er niet uit. Dan moet er een monteur komen kijken; ik zet u even in de wacht om dit te regelen.
Na ca 10 munten kwam hij terug met de onthutsende mededeling dat er in Vught sinds 24 december een systeem storing is en dat hij daarom geen monteur kan sturen.
Hij had geen vooruitzicht hoe lang dit kan duren.
Uw website geeft echter aan dat er geen storingen zijn……
Een paar vragen:
Wat rest mij nu te doen?
Hoe lang moeten wij nog wachten?
Hoe gaat u deze periode (nu al 1,5 maand) van schokkerige tv beelden aan ons vergoeden?
Wij horen graag van u en
het liefste hebben we snel weer goed beeld.
Met vriendelijke groet,
Ger Maas