Skip to main content

Sinds de nieuwe update dien ik bijna dagelijks onze box opnieuw op te starten zodra we de TV aanzetten..dit omdat hij telkens aangeeft “er is iets misgegaan probeer opnieuw “ je drukt dan op OK maar het probleem blijft..zodra ik de box reset en opnieuw opstart dan blijft het goed gaan..erg irritant om je box dagelijks te moeten resetten!!! Graag zie ik dit probleem opgelost..

@Tommie van Odido ik kreeg zojuist een berichtje dat het probleem is opgelost. Dat is fijn, maar ik had graag geweten wat het probleem nou eigenlijk was en waar het hem in zat.. bedankt in ieder geval voor je hulp.

@Tommie van Odido kun je mij nog aangeven waar nou precies het probleem lag? 


Hey @Cindy050372, ik ben meteen voor je gaan kijken, echter hebben onze techneuten geen fouten gevonden en de TV Box herstart van een afstandje. Toen hebben ze een streaming van 99% geconstateerd. Dit houd in dat je normaal tv kunt kijken.


Reageer