Hallo,
Via deze weg ben ik al een aantal keer geholpen dus probeer ik het namens mijn ouders ook.
Het probleem wat mijn ouders ervaren is dat ze wel internet en telefonie hebben, maar dat ze geen TV kunnen kijken via de mediabox. De mediabox toont een melding dat er een storing is en dat dit door Odido opgelost moet worden.
Dit duurt intussen 4 dagen.
Wat er aan vooraf is gegaan is nogal raar.
Op dinsdagochtend hadden mijn ouders nog gewoon tv zonder storing. Toen kwam er een medewerker van Odido langs met de mededeling dat er storingen zouden zijn en dat hij hun aansluiting wilde controleren. Hij heeft de boel gecontroleerd en in elk geval hebben ze sindsdien geen internet, telefoon en dus ook geen tv meer. De beste man heeft van alles geprobeerd, maar kreeg niets meer aan de praat.
Mijn ouders moesten maar met Odido contact opnemen om het op te laten lossen want hij moest ook weer verder.
Na diverse (mobiele) telefoontjes over en weer kwamen donderdag een tweetal mannen die in elk geval het internet en telefonie weer aan de praat hebben gekregen. De mediabox blijft nog steeds de storing aangeven.
Nogmaals met Odido gebeld, maar die blijven aangeven dat er dus niets mis is met de verbinding bij mijn ouders in huis en dat de storing van de mediabox door Odido opgelost moet worden.
Nu vraag ik me af hoe het kan dat dit zo lang moet duren. En wat hier aan de hand zou kunnen zijn.
Enig advies hierin is zeer wenselijk.
Groeten,
Wesly