Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag (18 augustus) verloopt het doorspoelen van opgenomen programma’s slecht. Het verliep daarvoor vloeiend. Nu worden hele stukken overgeslagen. Het gebeurt bij alle snelheden.

Ook bij het kijken hapert het beeld vaak. Daarvoor heb ik nooit problemen ondervonden bij het spoelen en terugkijken.

@LMDOWO dit kan kloppen want dat zijn de piekuren. Er is nog niks bekend gemaakt omdat het nog niet zeker is wat er nu precies aan de hand is. Zodra wij concreet weten wat er speelt mogen wij hier een melding van maken. Het wordt absoluut niet genegeerd, we zijn er, as we speak, druk mee bezig!


Tijdens het formuleren van mijn bovenstaande reactie en het plaatsen daarvan, heb jij al gereageerd.

Dat had ik niet gezien. Mijn excuses daarvoor! Hoe kan ik de verzameltopic vinden?


Wij hebben op ons adres een t-mobile abonnement voor mobiele telefoon. Ik wil ook graag gebruik maken van een voucher voor onbeperkt internet via 4G. Hoe kan dat geregeld worden?


@LMDOWO dat kan uiteraard. Ik heb je zojuist de vouchercode toegestuurd in een privébericht!


Reageer