Skip to main content

sinds de update van ongeveer 2 weken terug, niks anders dan problemen met de TV 

Na de update alle zenders weg, decoder valt regelmatig uit.

Moet elke keer alles opnieuw instellen. 

Dit is niet te doen, ik wil snel een oplossing hiervoor.

Hoi @GielV, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Maak jij gebruik van een Entone Kamai of Amulet TV Box? Als je een Kamai hebt, wil ik die graag omruilen zodat je het probleem niet meer hebt. Laat me weten wat ik kan doen!


Ik heb een Entone Kamai kast

 

Giel


Graag omruilen dus.

 


Dit ga ik voor je regelen @GielV! Ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer in jouw profiel willen zetten en mij een seintje willen geven? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!


Abonnement staat op naam van mijn vrouw.

**************

Klant nummer ***********


Hi @GielV, ik heb jouw post in dit topic aangepast omdat je zeer persoonlijke gegevens deelt. Dit is een openbare Community, iedereen kan meekijken. Voeg je het klantnummer toe via het Community profiel? Het TV klantnummer mag je ook gebruiken. Geef mij een seintje zodra ze er staan. Dan kan ik met je meekijken!


Cheyenne,

 

Klantnr in profiel gezet


Hoi @GielV, de box wordt omgeruild voor een Aria 610, zo heb jij straks de beste kijkervaring! Alvast een mooi weekend toegewenst! 😄📺


Reageer