Goedemorgen,
Al sinds eind 2018 tot volle tevredenheid klant bij T-Mobile thuis. Internet en tv werkte perfect, en eigenlijk nooit last van storingen.
Nu sinds ik over gezet ben naar het nieuwe 'verbeterde' tv platform ervaar ik alleen maar problemen.
-slechte kwaliteit tv stream (al lijkt dit wel verbeterd te zijn)
- geen wifi verbinding meer op telefoon al staat er van wel, wifi uit en aan zetten repareert de verbinding.
- nieuwe tv platform is totaal onlogisch ingedeeld en heel erg traag, handigheidjes zijn weggehaald, zoals groene knop om te schakelen naar de radio.
Op 16 september telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan eindelijk een medewerker aan de lijn. Die kon mij niet helpen en verbond mij door met een collega.
Weer een kwartier in de wacht, deze medewerker kon mij ook niet helpen, en werdt weer doorverbonden.
Weer in de wacht gezet, 5 minuten dit keer. Gelukkig maar want het wachtmuziekje werd behoorlijk vervelend.
Deze collega kon eigenlijk ook niks voor mij betekenen, alleen de lijn werdt doorgemeten en was in orde bevonden.
Er wordt gezegd dat ik een mailtje moest sturen naar de klantenservice met mijn probleem en dan zouden ze het vanaf daar oppakken, en er werd een melding gemaakt richting de leidinggevende.
17 september mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar tot op heden nog steeds geen antwoord.
Is dit hoe T-Mobile met zijn klanten omgaat? Het enige wat nu probleemloos werkt is het abonnementsgeld incasseren. Voor de rest is het 1 bak ellende.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt, en niet met de woorden; we zijn ermee bezig.
Graag een duidelijke oplossing en een datum wanneer het opgelost word is nu wel mijn, en denk vele klanten met mij, verwachting.