Skip to main content

Sinds enkele weken hebben wij op onze slaapkamer boven problemen met de media-box. Als we deze willen gebruiken na een paar dagen niet gebruikt te hebben loopt deze standaard vast. Het enige wat dan lukt is dan de media-box resetten en opnieuw opstarten. Dit is wel vervelend als je dit om de dag moet doen.

Dan hebben wij sinds korte tijd ook bij de media-box beneden problemen. Heel slecht beeld bij tijd en wijlen. Moet zeggen dat ik beide kastjes ook al weer enkele jaren in bezit heb en het kan natuurlijk zijn dat ze gewoon aan vervanging toe zijn.

Eigenlijk zijn deze problemen begonnen na de update van t-mobile naar Odido waarbij het de laatste tijd steeds erger wordt.

 

Graag zoek ik samen met jullie een oplossing

Welkom op onze Community! @MarcovH 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie inderdaad dat je nog gebruik maakt van de verouderede TV Boxen. Ik kan deze natuurlijk voor je omruilen naar onze Nieuwe Mediabox, in dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

Houd er wel rekening mee dat de nieuwe Mediabox geen harddisc recorder heeft. In plaats daarvan zou je Cloud opnemen kunnen toevoegen aan je abonnement. Wil je hier meer informatie over? Neem dan eens een kijkje op deze pagina: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido

Op dit moment betaal je €10 voor de harddisc recorder en maak je gebruik van een korting (TV Box t.w.v. €5 gratis) op de andere TV Box, deze komt te vervallen als ik de boxen omruil. De eerste Mediabox kost €2,50 en elke box daarna €5, je zult dus in totaal €7,50 voor de nieuwe boxen betalen. Als je hier Opnemen (€5 p/m )aan toevoegt, wordt het totaal bedrag: €12,50 p/m. Laat je mij weten of je dit wilt? 

Mocht je dit niet willen dan help ik je uiteraard verder bij het optimaliseren van je huidige TV Boxen. 


Beste Teresa,

Hartelijk dank voor je reactie.
Graag zouden wij 2 nieuwe media-boxen ontvangen. Ik verwacht namelijk dat het echt aan de boxen ligt. Vooral degene die boven staat is drama. Vanmorgen weer veel problemen gehad.  
 

Het cloud opnemen hoef je vooralsnog niet aan te zetten. Wij gebruiken het nu ook bijna niet .

 

 


@MarcovH Super, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Boxen terug te sturen. Ik wens je alvast heel veel kijk plezier! 😀


Reageer