Welkom op onze Community! @MarcovH
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen!
Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie inderdaad dat je nog gebruik maakt van de verouderede TV Boxen. Ik kan deze natuurlijk voor je omruilen naar onze Nieuwe Mediabox, in dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.
Houd er wel rekening mee dat de nieuwe Mediabox geen harddisc recorder heeft. In plaats daarvan zou je Cloud opnemen kunnen toevoegen aan je abonnement. Wil je hier meer informatie over? Neem dan eens een kijkje op deze pagina: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido.
Op dit moment betaal je €10 voor de harddisc recorder en maak je gebruik van een korting (TV Box t.w.v. €5 gratis) op de andere TV Box, deze komt te vervallen als ik de boxen omruil. De eerste Mediabox kost €2,50 en elke box daarna €5, je zult dus in totaal €7,50 voor de nieuwe boxen betalen. Als je hier Opnemen (€5 p/m )aan toevoegt, wordt het totaal bedrag: €12,50 p/m. Laat je mij weten of je dit wilt?
Mocht je dit niet willen dan help ik je uiteraard verder bij het optimaliseren van je huidige TV Boxen.
Beste Teresa,
Hartelijk dank voor je reactie.
Graag zouden wij 2 nieuwe media-boxen ontvangen. Ik verwacht namelijk dat het echt aan de boxen ligt. Vooral degene die boven staat is drama. Vanmorgen weer veel problemen gehad.
Het cloud opnemen hoef je vooralsnog niet aan te zetten. Wij gebruiken het nu ook bijna niet .
@MarcovH Super, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Boxen terug te sturen. Ik wens je alvast heel veel kijk plezier!