Beste Allen,
Inmiddels al contact gehad met klantenservice, probleem blijft bestaan, dus nu een poging via dit kanaal om e.e.a. proberen op te lossen.
Allereerst de mededeling dat ik van Ziggo af kom, en tot op heden, helaas, nog niet zo tevreden ben met de overstap naar T-mobile thuis.
Het probleem:
Het betreft specifiek de tv box. Tv kijken gaat prima, favorieten zenders instellen; dit geeft nog wat problemen maar is mee te leven. Waar het me eigenlijk om gaat is het volgende. Als we naar opgenomen programma's kijken, gaat dit in het begin allemaal goed. Na verloop van tijd, ca 1-1,5 uur beginnen de problemen NA het doorspoelen van bv de reclame. Zodra ik dan weer op play druk, begint het beeld te haperen. Of het beeld blijft helemaal stil staan, of ik krijg 10 seconden beeld, vervolgens staat het beeld weer 10 seconden stil, dan weer beeld, etc etc. Als ik de bekende stappen van kastje resetten doorneem, dan werkt het wel weer, maar ik ga dus niet iedere avond die tv box resetten. Kontakt gehad met klantenservice. In eerste instantie werd er geconstateerd dat ik geen goede verbinding had. Monteur geweest, die heeft e.e.a opnieuw aangesloten, doorgemeten, alles was in orde volgens hem, echter diezelfde avond hetzelfde probleem. Uiteindelijk van t-mobile een nieuwe tv box gekregen, omdat ze op afstand geconstateerd hadden dat het kastje niet goed was. 2 avonden plezier gehad, nu weer hetzelfde probleem. Het lijkt er heel sterk op, dat als dat kastje warm wordt, de problemen ontstaan, temeer omdat iedere avond het in het begin goed gaat, om na 1-1,5 weer problemen te krijgen. Wat hiermee te doen???? Het betreft een Amino Aria model 7x. Mfg date 110221