Skip to main content

Sinds de t-mobile app is geupdate naar odido tv app op onze philips android-tv hebben we tal van klachten. Andere apps stoppen met werken en kunnen alleeen herstart wordenna een reset van de televisie. En de Odido app zelf heeft alle opgenomen programma’s verwijderd en eerder uitgezonden programma’s terug kijken kan ook niet meer.

Hey @hansschraven, welkom op onze Community!

Dat andere apps stoppen met werken is niet de fout van onze app. Hiervoor zou ik contact opnemen met de fabrikant van je televisie. Je zou eventueel een fabrieks reset kunnen uitvoeren op je televisie, dit kan er voor zorgen dat alles het weer goed doet. Daarnaast wil ik je vragen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en ik zie nog een opname staan van juli. Had je daarvoor nog meer opnames opgenomen of zie je deze zelf al niet meer terug? 


Hi Tommie, dank voor je snelle advies. app uninstall en opnieuw geinstalleerd blijkt te hebben geholpen. Opnames zijn weer te zien (die waren er alleen in tv app niet meer) en alle zenders zijn ok. Heb ongebruikte apps van tv verwijderd.


Reageer