Hallo @rctroodt
Op dit forum zegt een ander dat dit aan de Chromecast ligt, kan jij ook eens kijken of iets anders casten wel lukt of niet?
https://community.t-mobile.nl/televisie-493/tv-anywhere-app-valt-uit-341284
Als ik vanuit de app cast naar een losse Chromecast, óf naar een ingebouwde in onze Sony TV, reageert de app steevast met ‘de app is gesloten'. Als ik cast vanuit Youtube loopt de app gewoon door. Lijkt me dus een issue met de TMobile app te zijn icm casten.
Hallo @rctroodt
Er is een onderzoek naar gestart en men werkt aan een oplossing.
Zie ook dit topic
Hoi @rctroodt, top dat je er melding van maakt! Zoals @Waqqas aangeeft, zijn we hier druk mee bezig en zal het onderzoeksteam alles boven water proberen te krijgen om dit spoedig te herstellen.
We zullen updates geven zodra dat mogelijk is en doen dit in het door Waqqas toegestuurde topic:
Dit topic gaat nu op slot.