Skip to main content
Beantwoord

Problemen met TV

  • 22 February 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

In de melding omtrent de storing stond dat DSL gebruikers de tv storing hebben maar ook Fiber heeft het probleem dat alleen ned 1,2 en 3 werkt.

Daarnaast kan ik vaststellen dat het met de ontvanger te maken want familie met dezelfd verbinding alleen met een andere ontvanger als de entone wel werkt.

Is er al een nieuwe update nadat dit als sinds 13:45 (eigenlijk al veel eerder) speelt

Beste antwoord door TMTV

Hoi @RandyZ.

Welkom op de Community!

Dat komt waarschijnlijk omdat je nog op het oude tv-platform zit. Dan maak je gebruik van hetzelfde type TV-signaal als DSL-klanten. Helaas werkt het pauze-playtrucje dan niet. Zoals in het storingstopic is aangegeven is de enige mogelijkheid om nu TV te kijken via de app. Hopelijk is het snel opgelost en kun je weer als vanouds via de box TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1723 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2023

Hoi @RandyZ.

Welkom op de Community!

Dat komt waarschijnlijk omdat je nog op het oude tv-platform zit. Dan maak je gebruik van hetzelfde type TV-signaal als DSL-klanten. Helaas werkt het pauze-playtrucje dan niet. Zoals in het storingstopic is aangegeven is de enige mogelijkheid om nu TV te kijken via de app. Hopelijk is het snel opgelost en kun je weer als vanouds via de box TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 februari 2023

Ja, het werkt weer naar behoren !


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 23 februari 2023

[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen