In de melding omtrent de storing stond dat DSL gebruikers de tv storing hebben maar ook Fiber heeft het probleem dat alleen ned 1,2 en 3 werkt.
Daarnaast kan ik vaststellen dat het met de ontvanger te maken want familie met dezelfd verbinding alleen met een andere ontvanger als de entone wel werkt.
Is er al een nieuwe update nadat dit als sinds 13:45 (eigenlijk al veel eerder) speelt
Beste antwoord door TMTV
Hoi @RandyZ.
Welkom op de Community!
Dat komt waarschijnlijk omdat je nog op het oude tv-platform zit. Dan maak je gebruik van hetzelfde type TV-signaal als DSL-klanten. Helaas werkt het pauze-playtrucje dan niet. Zoals in het storingstopic is aangegeven is de enige mogelijkheid om nu TV te kijken via de app. Hopelijk is het snel opgelost en kun je weer als vanouds via de box TV kijken.
UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Dat komt waarschijnlijk omdat je nog op het oude tv-platform zit. Dan maak je gebruik van hetzelfde type TV-signaal als DSL-klanten. Helaas werkt het pauze-playtrucje dan niet. Zoals in het storingstopic is aangegeven is de enige mogelijkheid om nu TV te kijken via de app. Hopelijk is het snel opgelost en kun je weer als vanouds via de box TV kijken.
UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?
[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.