Skip to main content

In de melding omtrent de storing stond dat DSL gebruikers de tv storing hebben maar ook Fiber heeft het probleem dat alleen ned 1,2 en 3 werkt.

Daarnaast kan ik vaststellen dat het met de ontvanger te maken want familie met dezelfd verbinding alleen met een andere ontvanger als de entone wel werkt.

Is er al een nieuwe update nadat dit als sinds 13:45 (eigenlijk al veel eerder) speelt

Hoi @RandyZ.

Welkom op de Community!

Dat komt waarschijnlijk omdat je nog op het oude tv-platform zit. Dan maak je gebruik van hetzelfde type TV-signaal als DSL-klanten. Helaas werkt het pauze-playtrucje dan niet. Zoals in het storingstopic is aangegeven is de enige mogelijkheid om nu TV te kijken via de app. Hopelijk is het snel opgelost en kun je weer als vanouds via de box TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?


Ja, het werkt weer naar behoren !


[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.