Skip to main content

Ik heb sinds een aantal dagen problemen met het terug kijken van programma's.

Bijvoorbeeld op NPO3 start het geselecteerde programma deze begint af te spelen na een paar seconden loopt het beeld vast blijft stil staan geluid gaat wel verder. Ook op genomen programma's werkt het niet zelfde issue, en nee box nog lang niet vol gezien ik 2 opnames erop heb staan. Kan dit probleem snel verholpen gaan worden. Ook geen zin en tijd om al deze berichten te lezen, verwacht een directe oplossing. Stroom en ethernet kabel uit de box genomen geen resultaat. wat kan ik nog doen, las wel dat nieuwe klanten een 5HZ modem of tv box gaan krijgen?

 

 

Hi @Guido_Melis ,

Ik heb je vraag in het andere topic een eigen topic gegeven, om ervoor te zorgen dat je zo goed mogelijk geholpen kan worden met het probleem waar je tegenaan loopt. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wilt zien, maar om een zo'n goed mogelijk beeld te krijgen heb ik vragen voor je. Hierdoor kunnen we direct nieuwe stappen nemen:

  • Heb je een voorbeeld programma waar het probleem bij speelt? Tijd, datum, programma, zender
  • Ervaar je dit probleem op zowel de TV Box als op TV Anywhere?
  • Heb je naast de problemen met de TV Box ook problemen met de algehele verbinding? Denk aan een wegvallende verbinding
  • Ik wil vragen of een fabrieksreset enig verschil brengt. Hoe je deze uitvoert, vind je op onze wiki: 

Met deze stappen komen wel al een stuk verder naar ons einddoel: jou zorgeloos laten genieten van Terug Kijken! 


Hi,

Als ik de opname van Dertigers van NPO3 op mijn iphone 12 naar de tv stream no content melding.

Opname die in de cloud zit kijken werkt met dit programma dus niet met de box, zwaar irritant is het wel.

Ziggo select kan dan wel weer naar de tv streamen, echter kan ik geen 1 ziggo kanaal opnemen met de box?

Het grootste probleem is dus een opname op de box terugkijken of het beeld blijft stilstaan, andere keer loopt het beeld door en valt het geluid weg. Anywhere doet het beter dan de box! dat laatste is het probleem. Ik zal de fabrieksreset uit gaan voeren, echter heb ik de stroom en de ethernet stekker er ook uit gehaald. Ik mag hopen dat het opgelost is. Neem niet heel veel op dit dus wel gezien je het niet terug kan kijken. Ik las ook dat er een 5Hz box aan gaat komen?

 . 


Fabrieksreset succesvol uitgevoerd, thanks als ik dit nog een keer mee maak zal ik deze actie uitvoeren.

Moet natuurlijk niet wekelijks uitgevoerd gaan worden dan ligt het echt aan die tv box dan verwacht ik andere acties. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Guido


Hi @Guido_Melis, wat ontzettend fijn dat de fabrieksreset bij jou heeft gewerkt! Dankjewel voor je terugkoppeling. Heel graag gedaan! Nee jij hoort dit zeker niet op wekelijkse basis uit te voeren. Dus mocht dit probleem zich vaker voordoen, trek dan vooral weer aan de bel. Dan help ik je heel graag verder. Wat betreft jouw vraag over een 5Hz Box: kan jij aangeven waar jij dit hebt gelezen? Dankjewel alvast! 😊


Beste,

Vandaag had ik weer hetzelfde probleem met het terug kijken op NPO 3 en andere zenders, beeld staat stil en geluid loopt door….betreft die 5Hz box zal ik nog eens uitzoeken meen zoiets gelezen te hebben een tijdje terug.

Mijn dochters kijken heel vaak iets terug op NPO3 en als ze bij mij zijn komt dit probleem nog meer naar voren. hoe kan dit probleem op gelost gaan worden ben bang dat dit zo zal blijven met de huidige hardware.

 

Met vriendelijke groet,

 

Guido.


Hoi all, momenteel ervaren we problemen met Terug Kijken op verschillende zenders. Het probleem is aangemeld en wordt onderzocht zodat het spoedig opgelost kan worden.

Om het overzicht te bewaren, willen we één centraal topic gebruiken voor updates, zo voorkomen we dat bepaalde topics per ongeluk overgeslagen worden wanneer er nieuws gemeld kan worden. Neem alsjeblieft af en toe een kijkje in het centrale topic, ons onderzoeksteam zet man en macht in om dit in goede banen te geleiden:

Dit topic gaat nu op slot.