Skip to main content

problemen met SBS en wegvallen beeld

Astuiver

Goedemorgen,

Bij mijn moeder is de afgelopen 2 dagen bij het kijken van SBS een aantal keren gebeurd dat het beeld wegvalt, en deze melding zichtbaar is. Is er een storing bekend bij de afgifte van signalen naar de TV toe? 

Ik heb gisteren alle verbindingen inclusief de WiFi gereset maar deze melding komt regelmatig boven met de melding erachter aan dat het niet aan jouw ligt.

Bij NPO en de geïnstalleerde apps op de mediabox is er geen probleem met de afgifte, maar alleen bij SBS kanalen en viaplay. 

24 maart 2025

Hi ​@Astuiver, ik wil ook niks liever dan dat jouw moeder ook weer optimaal tv kan kijken! Momenteel is er een probleem bekend bij ons in Purmerend. Komt jouw moeder uit deze regio? We houden je op de hoogte in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. De rest van de zenders werkt bij jouw moeder dus wel op de SBS zenders en Viaplay na zonder deze melding te krijgen? Dan zet ik dit door ook voor in het onderzoek. Dank je wel alvast!  

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Astuiver, ik wil ook niks liever dan dat jouw moeder ook weer optimaal tv kan kijken! Momenteel is er een probleem bekend bij ons in Purmerend. Komt jouw moeder uit deze regio? We houden je op de hoogte in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. De rest van de zenders werkt bij jouw moeder dus wel op de SBS zenders en Viaplay na zonder deze melding te krijgen? Dan zet ik dit door ook voor in het onderzoek. Dank je wel alvast!  

Astuiver
  • is Prince of Content
  • 24 maart 2025

Zij komt uit de regio Purmerend. Gisteren had zij problemen met alle zenders, en heb haar teruggekoppeld van bovenstaande. Vrijdag ging het specifiek om de SBS zenders en via play, gisteren ook bij NPO voetbal 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen