Skip to main content

Hi,

Ik ben pas net overgestapt en heb nu al enige tijd problemen met mijn opnames. Ik baal hier enorm van.

Ons probleem,  als we op de televisie opnames willen starten blijft hij op een zwart scherm laden, dit stop niet. Als ik via de app de opnames wil bekijken laad hij maar blijft even zwart en geeft dan vrij snel een fout melding aan, "Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (514999)" 

Het is overigens niet bij alle opnames, tot op heden alleen ervaren bij opnames van NET 5. Kan er nu 2 wel bekijken maar 7 niet, en dit waren er meer maar heb er al een aantal via de website van NET 5 terug gekeken. 

Ik zou graag willen dat dit opgelost word.

@Tommie van Odido Als ik een aflevering gekeken heb dan verwijder ik die. Mede omdat anders de ruimte snel volzit…

 

Maar ipv in problemen te denken, wat is de oplossing.


@Mark-DenHaag dat is volkomen begrijpelijk. Op dit moment heb ik hier geen oplossing voor omdat we het niet kunnen onderzoeken. Is het probleem nogmaals voorgekomen?


@Tommie van Odido Lees maar eens terug in dit topic. Ik had met jullie de eenzijdige afspraak gemaakt dat ik het opname pakket een jaar gratis krijg als er weer iets fout zou gaan.


Hey @Mark-DenHaag, ik ben er toch nog wat dieper voor je ingedoken omdat ik tevreden was met mijn antwoord. We hebben het programma omhoog gehaald en dit verklaart een hoop. Series op tv hebben allemaal een SeriesID, een naam om het makkelijker te maken. Voor een opname reeks dienen alle aflevering dezelfde SeriesID (naam) te hebben. Dit is niet het geval bij Million Dollar Island. De reguliere afleveringen van Million Dollar Island hebben een SeriesID: Million Dollar Island. De finale van Million Dollar Island is een dubbele aflevering en heeft een SeriesID: Million Dollar Island: de finale. De finale aflevering dien je dus apart op te nemen van de hele reeks. Hopelijk heb ik je voldoende informatie gegeven en snap je het een beetje!


Reageer