Ik ben sinds Juni 2026 klant bij Odido en ervaar problemen met de Odido TV app op mijn Samsung 2025 S95F (QE77S95F) TV. Wanneer ik de Odido app start loopt de complete TV vast. De TV reageert nergens meer op en kan alleen uit deze “freeze” gehaald worden door de TV te herstarten. Dit gebeurt niet altijd, maar wel meerdere keren per dag.
De Samsung TV is met internet verbonden d.m.v. een Ethernet kabel, rechtstreeks op de modem. Er zijn geen netwerk problemen. Ik heb al geprobeerd:
- Odido TV app chache wissen
- Odido TV app verwijderen en opnieuw geinstalleerd
- Samsung TV reset
Niets helpt. Dit probleem heb ik alleen bij de Odido TV app. Alle andere TV apps zoals, Netflix, Videoland, YouYube e.d. werken zonder problemen.
De eerste maanden werkte het probleemloos. Maar sinds enkele weken ervaar ik dit probleem. Waarschijnlijk is er een update van de app geweest die dit probleem veroorzaakt.
Ik heb de klantenservice gebeld, die erkennen het probleem. De enige oplossing daar was een TV box kopen. Dit wil ik liever niet, het idee van een smart TV is dat alles op één plek werkt vanuit het menu van de TV. En zo’n box brengt weer extra maandelijkse kosten.
Zijn er hier nog tips of een mogelijke oplossing voor dit probleem? Kan ik bv. een oude versie van de app installeren die wel werkt?
Bij mijn vorige provider heb ik jaren lang zonder problemen een TV app gebruikt. Dat zou ik nu ook graag blijven doen.
Bedankt voor de input.