Skip to main content

1.

De zender NPO1 blijft op een willekeurige plaats in de EPG verschijnen. Aangezien ik het NOS journaal en EenVandaag elke dag terug kijk is dat erg vervelend. 

 

2.

Daarnaast kijk ik Two and a Half Men en the Big Bang Theory elke dag terug. Elke dag springt de app op een willekeurig moment terug naar live TV. Dat is er frustrerend.

 

3.

De video kwaliteit die ik heb geselecteerd (1080p 50 fps) verandert zodra ik naar een andere zender schakel.

 

4.

De EPG is lastig te bereiken en de intface is erg onoverzichtelijk. Zorg dat alles het nummer van de zender, de naam van de zender en de naam van het tv programma zichtbaar is. Dan full screen en het is een stuk overzichtelijker

 Als voorbeeld kun je de Sparkle IPTV app voor Android gebruiken.

 

5.

Als er te veel apparaten tegelijkertijd inloggen, dan moet ik 1 sessie uitloggen. Alleen de namen die weer worden gegeven zijn nogal techniek en verwarrend. 

 

 

Ik kijk via een Philips tv die Google tv 11 draait en een Hako Pro Android TV box die op Android tv 11 draait. 

 

6.

Zorg dat de knoppen om tussen zenders te wisselen op Air Mouse draadloze toetsenborden werken. Ik bedoel de knoppen waar + P - op staan. Dus 1 zender omhoog of 1 zender omlaag. 


7.  

Zorg dat ik sneltoets om de programmagids te openen kan programmeren.


Waarom krijg ik geen antwoord?


Hey @Abonnee99, excuses! Ik gok dat jouw topic in een verkeerde map terecht gekomen is waardoor wij hem gemist hebben. Ik zal mijn best doen om antwoord te geven op al je vragen:

 

1.

De zender NPO1 blijft op een willekeurige plaats in de EPG verschijnen. Aangezien ik het NOS journaal en EenVandaag elke dag terug kijk is dat erg vervelend: Heb je toevallig de favorietenlijst geselecteerd? Dan kun je de zenders op een willekeurige plek plaatsen. Dit moet namelijk niet gebeuren.

 

2.

Daarnaast kijk ik Two and a Half Men en the Big Bang Theory elke dag terug. Elke dag springt de app op een willekeurig moment terug naar live TV. Dat is er frustrerend: Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, lost dit het euvel voor je op?  

 

3.

De video kwaliteit die ik heb geselecteerd (1080p 50 fps) verandert zodra ik naar een andere zender schakel: Dit komt doordat je de diensten streamt. Het is van korte duur en dan schiet hij weer terug naar de juiste resolutie!

 

4.

De EPG is lastig te bereiken en de intface is erg onoverzichtelijk. Zorg dat alles het nummer van de zender, de naam van de zender en de naam van het tv programma zichtbaar is. Dan full screen en het is een stuk overzichtelijker

 Als voorbeeld kun je de Sparkle IPTV app voor Android gebruiken: Ik raad je aan om dit als idee naar on in te sturen via Wensen & Suggesties.

 

5.

Als er te veel apparaten tegelijkertijd inloggen, dan moet ik 1 sessie uitloggen. Alleen de namen die weer worden gegeven zijn nogal techniek en verwarrend: Hier kunnen we niks aan doen, dit zijn de namen van de apparaten zelf.

 

6.

Zorg dat de knoppen om tussen zenders te wisselen op Air Mouse draadloze toetsenborden werken. Ik bedoel de knoppen waar + P - op staan. Dus 1 zender omhoog of 1 zender omlaag:  Ik raad je aan om dit als idee naar on in te sturen via Wensen & Suggesties.

 

7.  

Zorg dat ik sneltoets om de programmagids te openen kan programmeren: Dit kan maar alleen met de Mediabox van ons. Het is moeilijk om van alle tv's de afstandsbedieningen goed te laten werken. Op de Community staan wel een paar behulpzame topics over verschillende afstandsbedieningen.


Hey @Abonnee99, excuses! Ik gok dat jouw topic in een verkeerde map terecht gekomen is waardoor wij hem gemist hebben. Ik zal mijn best doen om antwoord te geven op al je vragen:

 

1.

De zender NPO1 blijft op een willekeurige plaats in de EPG verschijnen. Aangezien ik het NOS journaal en EenVandaag elke dag terug kijk is dat erg vervelend: Heb je toevallig de favorietenlijst geselecteerd? Dan kun je de zenders op een willekeurige plek plaatsen. Dit moet namelijk niet gebeuren.

 

2.

Daarnaast kijk ik Two and a Half Men en the Big Bang Theory elke dag terug. Elke dag springt de app op een willekeurig moment terug naar live TV. Dat is er frustrerend: Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, lost dit het euvel voor je op?  

 

3.

De video kwaliteit die ik heb geselecteerd (1080p 50 fps) verandert zodra ik naar een andere zender schakel: Dit komt doordat je de diensten streamt. Het is van korte duur en dan schiet hij weer terug naar de juiste resolutie!

 

4.

De EPG is lastig te bereiken en de intface is erg onoverzichtelijk. Zorg dat alles het nummer van de zender, de naam van de zender en de naam van het tv programma zichtbaar is. Dan full screen en het is een stuk overzichtelijker

 Als voorbeeld kun je de Sparkle IPTV app voor Android gebruiken: Ik raad je aan om dit als idee naar on in te sturen via Wensen & Suggesties.

 

5.

Als er te veel apparaten tegelijkertijd inloggen, dan moet ik 1 sessie uitloggen. Alleen de namen die weer worden gegeven zijn nogal techniek en verwarrend: Hier kunnen we niks aan doen, dit zijn de namen van de apparaten zelf.

 

6.

Zorg dat de knoppen om tussen zenders te wisselen op Air Mouse draadloze toetsenborden werken. Ik bedoel de knoppen waar + P - op staan. Dus 1 zender omhoog of 1 zender omlaag:  Ik raad je aan om dit als idee naar on in te sturen via Wensen & Suggesties.

 

7.  

Zorg dat ik sneltoets om de programmagids te openen kan programmeren: Dit kan maar alleen met de Mediabox van ons. Het is moeilijk om van alle tv's de afstandsbedieningen goed te laten werken. Op de Community staan wel een paar behulpzame topics over verschillende afstandsbedieningen.

Ik heb een app waarin in een willekeuge toets in kan stellen om de EPG / TV gids te openen. Dus het is wel mogelijk op Android apparaten.

 

 


Hoi @Abonnee99, bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!


Reageer