Skip to main content
Goede middag,

Ik heb een Entone Kamai 510b die geregeld uitvalt, waarna ongeveer een melding “Er is iets misgegaan, druk op OK om te herstarten”. Daarna is het weer even goed. Ook de stroom eraf halen lost het tijdelijk op.
Nu lees ik hier dat er al meerdere problemen gemeld zijn en dat er dan een vervangende TV box gegeven wordt.
Kunnen jullie mij misschien ook een nieuwe opsturen?

Met vriendelijke groet,

Jos

Hi @josengreetvanbenthem, welkom op onze Community!

Ik kan je geen Entone Kamai meer opsturen omdat dit een verouderd model is. Wel kan ik je de nieuwe Mediabox opsturen. In dit topic lees je hier alles over:  

Kan je mij laten weten of ik je die mag opsturen?

Hi Tommie,

Als deze box soortgelijke mogelijkheden heeft en per maand niet heel veel duurder is wil ik die box graag hebben.

Alle mogelijkheden staan in het topic wat ik gedeeld heb @josengreetvanbenthem, heb je die doorgenomen? 

Je hebt op dit moment nog een oude actie korting lopen, namelijk: Gratis Interactieve TV. Soms gaat de oude korting nog mee maar niet altijd. Dan kan hij overgaan op de nieuwe actie: €2,50 korting op de eerste Mediabox.

Ja, dat heb ik doorgenomen. Ik bedoelde vnl. dat ie niet meer hoeft te kunnen dan nu en duurder is.

Maar eventueel €2,50 als de korting niet meegaat, is prima. Een betrouwbaar kastje is het belangrijkste!

Hoi @josengreetvanbenthem, ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Reageer