Dag T-Mobile,
Ik heb al weer een storing van de Duitse TV zender. Deze keer is het 3Sat. Ben het een beetje beu.…
Verder kan ik de zender ProSieben sinds meerdere dagen niet opnemen.
Echt irritant..... Is er iets bekend bij jullie?
Groetjes
MC
Dag T-Mobile,
Ik heb al weer een storing van de Duitse TV zender. Deze keer is het 3Sat. Ben het een beetje beu.…
Verder kan ik de zender ProSieben sinds meerdere dagen niet opnemen.
Echt irritant..... Is er iets bekend bij jullie?
Groetjes
MC
Hi
Als dit er niet voor zorgt dat de zender weer terugkomt, dan ga ik graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst. Ik wil namelijk dat jij heel snel weer van deze zender gaat genieten. Kan je hiermee uit de voeten?
Wat betreft jouw tweede punt, ik heb gelijk gekeken of het geheugen wellicht vol zit van de TV Box. Dit is niet het geval, dus ook hier zoek ik met liefde naar een oplossing voor je. Graag hoor ik of jij na het uitvoeren van de herstart van het modem en de TV Box ProSieben weer zonder problemen kunt opnemen!
Hi Lisa!
Dank je wel! Ik heb beide stappen heel nauwkeurig uitgevoerd, maar beide problemen bestaat nog steeds. :-((
Laat me weten, als je verdere informatie nodig hebt
Groetjes
Marco
Hi
Hi
Dank je wel Lisa, voor jou ook heel fijne kerstdagen!!
Hi
Dag Lisa,
Nu heb ik het probleem al weer.... Deze keer met Sat.1. ik kan deze zender niet met opnemen... Ik wilde sommige zendingen opnemen, maar je ziet er niks.
Als je je op mijn recorder inlogt, zie je het bijvoorbeeld bij "geh aufs ganze".
:-((
Groetjes Marco
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Als je mij hier een seintje van kan geven en kan aangeven of dit de zender niet heeft teruggebracht, dan ga ik meteen weer een verzoek indienen bij de technische dienst. Ook ga ik er dan direct bij vermelden hoe het kan dat dit dit issue vaker voorkomt, want dat is uiteraard niet de bedoeling. Dit wil ik echt oplossen!
Hi Lisa,
Voor jou ook beste wensen!!
Ik heb het net uitprobeert, maar de feit dat ik Sat1 niet kan opnemen bestaat helaas nog steeds.
Groetjes en dank!
Marco
Hi
Als ook dit er niet voor zorgt dat jij Sat1 kan opnemen, dan weet ik voldoende. Fingers crossed dat dit het laatste redmiddel is. Merci voor de moeite!
Hi Lisa, ik heb het net uitgevoerd, maar helaas bracht dit geen oplossing
Groetjes
Marco
Hi
Hi
Omdat jij in het bezit bent van een Entone Amulet 515 TV Box, dient deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:
Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft.
Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen enthousiast bent geworden, dan ga ik graag voor je aan de slag!
Hi Lisa!
Super bedankt voor al je moeite, die je hebt gedaan voor mij!!
Ik zie van T mobile TV niet echt voordelen, maar alleen nadelen voor mij, ook en bijzonder, dat ik 5 euro meer moet betalen.
Ik denk veel eerder over na, om naar een andere leverancier over te stappen. In mei verloopt mijn huidige contract.
Ik denk er nog eens over na.
Hartelijke groet en dank!!.
Marco
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.