Skip to main content

Sinds een week heb ik ineens dagelijks weer problemen met de Mediabox..Hij valt tijdens het TV kijken diverse malen uit en geeft dan aan dat de TVbox weer opnieuw is op gestart en in het ergste geval moet ik de hele box resetten..maar ook bij het aanzetten heeft hij soms al dat probleem.. Dit is niet leuk TV kijken meer..Internet doet het wel gewoon op die momenten..ik heb zowel de box als de router van het stroom gehad, alsmede ook de televisie maar het probleem blijft..

de vorige keer dat ik dit probleem had bleek dat de box kapot was!!!

 

Graag dit probleem zsm oplossen!!!!

Hoi @Cindy050372, ik geef je graag duidelijkheid! Momenteel spelen er wat zaken op de Mediabox. Lees onderaan deze post van onze Community de known issues door: https://community.odido.nl/tv-493/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793. Mocht je andere bugs tegenkomen, deel deze dan in het topic. Zo kunnen we dit onderzoeken! Groetjes, Ishana


Geen van die problemen heb ik..

ik krijg telkens de melding:

Netwerk verbinding mislukt 

Er is geen verbinding met de TV-dienst.

Controleer de bekabeling en internetverbinding.

 

maar op alle andere apparaten hebben we gewoon internet!!!!! 
Als ik dan de stroom van de box haal en hem opnieuw opstart vraagt hij om een netwerkkabel???!!!!!! Maar we kijken TV via WIFI..waarom kan de box de WIFI niet vinden en onze telefoons en laptops wel???!!!

dit is echt een dagelijks probleem aan het worden!!!!

20.14: NU START DE BOX HELEMAAL NIET MEER OP EN KAN IK HEM OOK NIET MEER UITZETTEN..HIJ BLIJFT HANGEN OP ODIDO OPSTARTSCHERM WAAR ONDERIN NETWERK STARTEN STAAT!!!

We kunnen nu dus helemaal geen TV meer kijken!!!


Geen van die problemen heb ik..

ik krijg telkens de melding:

Netwerk verbinding mislukt 

Er is geen verbinding met de TV-dienst.

Controleer de bekabeling en internetverbinding.

 

maar op alle andere apparaten hebben we gewoon internet!!!!! 
Als ik dan de stroom van de box haal en hem opnieuw opstart vraagt hij om een netwerkkabel???!!!!!! Maar we kijken TV via WIFI..waarom kan de box de WIFI niet vinden en onze telefoons en laptops wel???!!!

dit is echt een dagelijks probleem aan het worden!!!!

20.14: NU START DE BOX HELEMAAL NIET MEER OP EN KAN IK HEM OOK NIET MEER UITZETTEN..HIJ BLIJFT HANGEN OP ODIDO OPSTARTSCHERM WAAR ONDERIN NETWERK STARTEN STAAT!!!

We kunnen nu dus helemaal geen TV meer kijken!!!

 

Hier hetzelfde probleem sinds ongeveer een week.

Nu hebben wij wel een eigen mediabox en geen van Odido, maar steeds als wij opstarten krijgen we meerdere keren dezelfde meldingen, en inderdaad dagelijks nu. Als de mediabox eenmaal verbonden is, valt deze ook niet meer uit. Alle andere wifi apparaten in huis werken gewoon op de momenten dat de mediabox geen verbinding krijgt.


@Cindy050372 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! 

Ik wil je vragen om de TV Box van de stroom te halen en het modem en het ONT (witte of zwarte kastje in de meterkast) op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet. Geef je mij een seintje als je zover bent?

Mocht je willen dan kan ik je huidige TV Box omruilen voor onze nieuwe Mediabox. Ik weet zeker dat deze problemen dan verholpen zullen zijn. Wil je meer weten over de Mediabox? Neem dan een kijkje in dit topic

Laat je mij weten wat je wil? Ik sta klaar om je verder te helpen! 💛


@Cindy050372 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! 

Ik wil je vragen om de TV Box van de stroom te halen en het modem en het ONT (witte of zwarte kastje in de meterkast) op de volgende wijze een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet. Geef je mij een seintje als je zover bent?

Mocht je willen dan kan ik je huidige TV Box omruilen voor onze nieuwe Mediabox. Ik weet zeker dat deze problemen dan verholpen zullen zijn. Wil je meer weten over de Mediabox? Neem dan een kijkje in dit topic

Laat je mij weten wat je wil? Ik sta klaar om je verder te helpen! 💛

 

Beste Teresa,

 

Zo heb ik het zaterdag gedaan en toen leek het probleem opgelost. Zondag geen probleem gehad maar vandaag (maandag) weer wel..

 

Graag zou ik de nieuwe mediabox ontvangen zodat ik van dit probleem af ben.

 

Alvast bedankt.

 

 


Hi @Cindy050372, ik heb direct de nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd! Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Laat je me weten hoe de nieuwe Mediabox bevalt? Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen! 😄

 


Reageer