Skip to main content

Goedemorgen, pas geleden hebben jullie een firmware update gepusht...ik heb de volgende uitdagingen:

1. regelmatig moeten invoeren van de pincode bij het wisselen van zender

2. het missen van de analoge audio die ik altijd gebruikte om radio af te spelen via de home cinema set

3. niet meer 2 zenders tegelijk kunnen opnemen zoals ik al jaren gewend ben.

4. de tijd wordt niet meer weergegeven in standby modus.

5. de dimfunctie van het display kan ik niet meer instellen

Ik ben erg teleurgesteld in deze update, als jullie dit niet kunnen verhelpen, zou ik graag een rollback van mijn software willen hebben. of een moderner kastje dat weer aan al mijn wensen voldoet.

 

Graag hoor ik van u

Rogier1607

Hoi @Rogier1607, welkom op de Community! 🙋‍♂️

  1. Ik denk dat jouw kijkprofiel op een leeftijdsrestrictie ingesteld staat. Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis;
  2. Deze snap ik (nog) niet helemaal; je hebt een 3,5 mm audio-jack ingang op de Aria 610 TV Box of doel je op de Amulet (hdd)?
  3. Op de Amulet kun je met T-Mobile TV inderdaad nog maximaal één opname gelijktijdig opnemen. Met Cloud Opnemen is dat onbeperkt tot een max van 200 uur. Is Cloud Opnemen wellicht beter geschikt voor jouw gebruik?
  4. Het probleem met de klok in standby is een bekende bug en hier wordt aan gewerkt;
  5. Ook dit is een bekende bug.

Een rollback van de firmware naar het oude platform is niet mogelijk, sorry. Ik kan wel je Amulet hdd en eventuele andere, verouderde TV Boxen omruilen. Dan heb je weliswaar geen fysieke recorder meer, maar kun je wel via Cloud Opnemen (€ 5 per maand) onbeperkt gelijktijdig in de cloud opnemen. 

Laat me weten wat voor jou het fijnste werkt, dan maak ik het zo snel mogelijk in orde.


Hoi @Rogier1607, welkom op de Community! 🙋‍♂️

  1. Ik denk dat jouw kijkprofiel op een leeftijdsrestrictie ingesteld staat. Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis;
  2. Deze snap ik (nog) niet helemaal; je hebt een 3,5 mm audio-jack ingang op de Aria 610 TV Box of doel je op de Amulet (hdd)?
  3. Op de Amulet kun je met T-Mobile TV inderdaad nog maximaal één opname gelijktijdig opnemen. Met Cloud Opnemen is dat onbeperkt tot een max van 200 uur. Is Cloud Opnemen wellicht beter geschikt voor jouw gebruik?
  4. Het probleem met de klok in standby is een bekende bug en hier wordt aan gewerkt;
  5. Ook dit is een bekende bug.

Een rollback van de firmware naar het oude platform is niet mogelijk, sorry. Ik kan wel je Amulet hdd en eventuele andere, verouderde TV Boxen omruilen. Dan heb je weliswaar geen fysieke recorder meer, maar kun je wel via Cloud Opnemen (€ 5 per maand) onbeperkt gelijktijdig in de cloud opnemen. 

Laat me weten wat voor jou het fijnste werkt, dan maak ik het zo snel mogelijk in orde.

 

Hallo Jason,

1. Kijkprofiel ga ik naar kijken, dank je voor die tip.

2. Amulet hdd, audio via de analoge tulp stekkers naar mijn home cinema set, daarmee kan ik tv omzeilen als ik muziekzenders afspeel, dat werkt na de update niet meer.

3. Opnames, jammer dat het eruit gehaald is maar ik ga geen extra geld betalen voor iets dat ik al had.

Dan ga ik de app maar gebruiken op mijn tv en kan de amulet de kast in, want zonder de fijne  functies is het nu eigenlijk een app in een kastje dat standby stroom vreet.

Dank voor je toelichting.

Gr. Rogier

 

 


Reageer