Skip to main content

Ik heb een abonnement met 3 TV-boxen van het type Entone Kamai 510b. Sinds de overgang naar Odido heb ik veel problemen op alle boxen. TV-boxen lopen regelmatig vast. Dit is tijdelijk op te lossen door een reset, maar probleem komt steeds weer terug. Ik lees op het forum ook dat meerdere gebruikers van de 510 hier last van hebben en dat de boxen dan gewisseld worden voor een nieuwer type. Is het voor mij ook mogelijk om mijn 3 TV-boxen te wisselen?

Hi @DerPaulie, het is zeker mogelijk om jouw TV Boxen om te wisselen voor een nieuwer model. Dit heb ik dan ook direct voor je in orde gemaakt! 

Je ontvangt een e-mail van DHL zodra de nieuwe TV Boxen naar je onderweg zijn. Zo weet je precies wanneer je het pakket op de stoep kan verwachten. De oude TV Boxen hoef je vervolgens niet meer retour te sturen en kan je afgeven bij een milieupunt. 

 

Ook zie ik dat je op dit moment gebruik maakt van een verouderd modem, namelijk een Draytek. Deze kan ik ook voor je omwisselen. Hiervoor moet wel een monteur van Guidion langskomen, zodat zij hier ook een Media Converter voor kunnen installeren in de meterkast. Mocht je ook het modem willen laten omwisselen, wil je me dit dan laten weten? Dan kan ik dit ook direct voor je regelen! 


Hoi @Nora van Odido,

Bedankt voor je reactie en fijn dat je de boxen kunt vervangen.

Ik zou dan ook graag gebruik maken van de mogelijkheid om mijn modem te vervangen.


Hoi @DerPaulie, dit heb ik meteen voor je in gang gezet! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Hallo @Ishana van Odido, @Nora van Odido ,

Bedankt, ik heb de afspraak met Guidion inmiddels gemaakt. Neemt deze monteur de benodigde nieuwe  materialen (modem / media converter) zelf mee of krijg ik deze ook vooraf toegestuurd? 


Het apparatuur wordt door ons verzonden en dient bezorgd te zijn voordat de monteur langs kan komen @DerPaulie


@Tommie van Odido ,

 

Ik heb de TV-boxen vandaag ontvangen. Maar van modem/media converter heb ik nog geen verzendbevestiging ontvangen. Is dit wel goed gegaan of komt dat nog?


De verzendorder van het modem en ONT ligt nog bij onze logistiek. Ik gok dat ze deze week verzonden worden @DerPaulie


Reageer