Skip to main content

Sinds de update hebben we super veel ellende met tv kijken. Hij loopt vast, hapert, op pauze drukken is een gevaar voor je programma want als je pech hebt geeft ie daarna een foutmelding. Soms zwart beeld met deze zender is niet bereikbaar.. opnemen gaat ook niet meer zoals het ging, vooruitspoelen mag ook al niet meer.. wat een ellende. 
 

ben even niet zo blij. 

Hi @Dorien85, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart, het klopt inderdaad dat er een aantal bugs zijn met opnemen na de update. Hier wordt nog hard aan gewerkt door onze techneuten. Het niet meer kunnen vooruitspoelen heeft met de rechten te maken van de zender, daar kan ik niks aan veranderen. De rest wat je opnoemt kan ik wellich oplossen door je TV Box een harde factory reset te geven, dit kunnen wij alleen op een afstandje doen. Al je opnames gaan hierdoor wel verloren. Om dit te doen heb ik wel jou toestemming nodig. Lost dit de issue’s niet op? Dan kan ik altijd je TV Box omruilen voor een Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Ik zie graag je reactie tegemoet!


Hi @Tommie , 

 

laten we eerst de reset maar proberen! Daar hoef ik niet voor thuis te zijn? 
 

mvg Dorien


Hey @Dorien85, bedankt voor je snelle reactie.

Daar hoef je inderdaad niet thuis voor te zijn. Ik heb de TV Box gereset, zou jij een poweflip kunnen uitvoeren als je thuis bent? Dit doe je zo: 

 

       Powerflip

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 

Werkt de TV Box nu zoals het moet, ongeacht de bugs?


Reageer