ik heb de laatste week erg veel last van blokkerig beeld met tv kijken, op meerdere tv's. ik heb de boxen en modem al van het stroom afgehaald. niets werkt
Hoi
Daar moet zeker wat aan gebeuren, fijn dat je op de Community om hulp vraagt! Ik ben meteen in de verbinding gedoken en het lijkt inderdaad niet lekker te gaan met het signaal wat de TV Boxen ontvangen.
Zo te zien heb je vier TV Boxen, ervaar je op alle vier de TV Boxen problemen? Zijn de TV Boxen waarop je problemen ervaart toevallig allemaal aangesloten op de switch die wij hebben meegeleverd? Zou je in dat geval kunnen testen wat er gebeurd als je de switch ertussenuit haalt en een van de TV Boxen direct aansluit op het modem? Ik ben benieuwd wat het probleem lijkt te zijn. In ieder geval los ik het zeker voor je op!
Beste Cal,
Sommige zitten op de switch, andere niet. Maar ik heb het overal.
Dus die er tussenuit halen heeft helaas geen effect.
Hi
Het is met alle 4 idd.
Hi
Dank je wel voor je terugkoppeling, onlangs hebben we problemen gezien met de TV Boxen in jouw regio. Een herstart van het modem dient deze helemaal op te lossen. Ik zie dat jij de herstart nét hebt gedaan voordat hier een fix voor is live gezet. Zou je de herstart nogmaals willen uitvoeren en willen kijken of de problemen zijn opgelost? Hoe je deze precies doet, vind je op onze Wiki:
Ik hoor graag van de uitkomst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.