Beantwoord

Probleem met TV kijken

  • 31 January 2020
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 3

Heb sinds kort een abo voor interactieve tv en internet fast.  Moet dagelijks minstens twee keer per avond alle stekkers eruit halen omdat het beeld vastloopt. Niet keuk als je een leuke film of orogramma aan het kijken bent. Verder zijn de mogelijkheden erg beperkt. Zou graag iets willen opnemen of terug willen kijken maar dat gaat niet…. Als ik inlog om mijn abonnement in te zien dan staat er dat mijn bestelling in behandeling is en kan ik niets wijzigen. 

Gr. Barbara

icon

Beste antwoord door Piotr 4 February 2020, 13:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @BarbaraG,

Ik wil je graag een paar tips meegeven om je kijkervaring zó optimaal mogelijk te krijgen! Het is niet de bedoeling dat je beeld telkens blijft vast hangen. Kun je mij aangeven welke stappen je al bent doorlopen naast de stekkers uit het stopcontact af te halen? 

ik heb voor jou de volgende stappen waarmee je de meest voorkomende TV-problemen kunt oplossen. Kijk snel hier voor alle tips!

Ook zie ik dat je vandaag al contact hebt opgenomen met mijn collega om je TV Box om te laten ruilen. Binnenkort ontvang je een TV Box waarmee je naar hartenlust kunt gaan opnemen. 
:slight_smile:

 

Reputatie 3

@Piotr Bedankt voor jou antwoord. Ja ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice tav een andere tvbox. Neem graag regelmatig wat op en dat ging met mijn huidige box niet. Heb de afgelopen twee dagen gelukkig geen last meer gehad van stilstaand beeld. Mocht het weer voorkomen dan lees ik jou tips door want iedere keer de stroom eraf halen is ook niet ideaal. Als probleem zich weer vaak voordoet meldt ik mij wel weer. Fijne dag verder. Gr. Barbara

Reageer