Goedenavond
ik heb een pakket geactiveerd en normaal gaat dit binnen een uur ongeveer. Maar nu na lange tijd nog steeds niet actief. Resetten heeft ook niet geholpen.
mvg
steven
Bladzijde 1 / 1
Hi Sverkerk,
Ik heb direct voor je gekeken wat er aan de hand is. Het klopt dat het pakket nog niet actief is, omdat er een verhuizing voor je staat ingepland in het systeem. Pas zodra de verhuizing voltooid is, dus wanneer je gebruik kan maken van T-Mobile Thuis op je nieuwe adres, kun je ook genieten van het TV-pakket. Sorry voor het ongemak!
Ik heb direct voor je gekeken wat er aan de hand is. Het klopt dat het pakket nog niet actief is, omdat er een verhuizing voor je staat ingepland in het systeem. Pas zodra de verhuizing voltooid is, dus wanneer je gebruik kan maken van T-Mobile Thuis op je nieuwe adres, kun je ook genieten van het TV-pakket. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.