Skip to main content

Op mijn Pixel 8 Pro loopt het geluid en beeld niet gelijk in de TV app (beeld loopt achter). Ik zie dat het onderwerp al veel besproken is, maar nog niet een oplossing gezien. Het bijzondere is dat als ik mijn bluetooth oortjes aansluit het wel synchroon loopt. 

En ja, heb alle dingetjes al geprobeerd. Andere apps (zoals Ziggo Go) hebben het probleem niet. Heb de snelheid in de app aangepast (van auto naar een van de vaste snelheden) zonder resultaat, op elke zender waar ik het op heb geprobeerd. Cache geleegd. Hele app weggegooid en op nieuw geinstalleerd; maakt allemaal niet uit. Op andere toestellen/tablets gaat het wel goed. Het lijkt dus echt iets te zijn van de TV app i.c.m. bepaalde mobiele telefoons.

Al zicht op een oplossing?

Hi @Kuijp, welkom op onze Community!

Goed dat je het een en ander al zelf geprobeerd hebt. Zou je mij van wat extra informatie willen voorzien? Alvast bedankt.

  • Software Firmware of app iOS versie:
  • Specifieke zender (dus niet alle zenders, we hebben een specifiek voorbeeld nodig): 
  • Tijd (belangrijk welk tijdstip om logging te vinden van het probleem):
  • Programma:

 

 


Odido TV app versie A 2.5.1

De Pixel 8 Pro draait op Android 14 

BuildNr UQ1A.240105.004

 

Zojuist weer geconstateerd:

NPO1 13-02-2024 19:13 Sophie & Jeroen


Hi @Kuijp Dank je wel voor het doorsturen! Ik heb het voorbeeld doorgezet naar ons tv team! 


Reageer