Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb sinds 2 dagen glasvezelaansluiting T-Mobile thuis met TV. ( geen TV box )

Wij kijken op 2 smart tv’s en moeten op beide TV’s ieder keer de pincode ingeven.

Ik heb het standaardprofiel admin en een extra profiel aangemaakt en beide staan op niveau 18..

Ik heb van alles geprobeert maar ik moet ieder keer de pincode ingeven als ik start met tv kijken..

We zijn een 2 persoons huishouden en vinden dit zo irritant dat we nu al spijt hebben van ons afgesloten abonnement. Dit probleem moet op te lossen zijn lijkt mij.

Als dit niet het geval is kan ik dan mijn abonnement nog annuleren?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoi @Meskowitz ,

Natuurlijk is dit op te lossen.  Maar eerst even een stapje terug. Welke TV app gebruik je, T-Mobile TV app of TV anywhere? En op welk TV merk/type?


Hoi @Meskowitz ,

Natuurlijk is dit op te lossen.  Maar eerst even een stapje terug. Welke TV app gebruik je, T-Mobile TV app of TV anywhere? En op welk TV merk/type?

Hoi Eric,

Ik heb in de huiskamer een Samsung smart TV uit 2022 en daar heb ik de T-Mobile TV app op geinstalleerd.

Op de slaapkamer heb ik een LG smart TV type UK63 hier heb ik de T-Mobile tv app ook op geinstalleerd, tevens hangt hier de Google TV chromecast aan waar ik ook de T-Mobile TV app op heb geinstalleerd.

Op alle apparaten moet ik ieder keer de pincode instellen.

groet

Rob


Hi @Meskowitz, ik help je hier graag mee verder! Zou je eens alle extra kijkprofielen willen verwijderen, zodat je alleen het admin profiel over is? Vervolgens kan je deze aanpassen naar een andere leeftijdsgrens en hem daarna weer op 18 jaar zetten. Hopelijk zorgt dit ervoor dat je de pincode niet meer hoeft in te vullen en kan je daarna weer extra kijkprofielen aanmaken! Laat je het me weten als het gelukt is? 


Ik heb geen tv box en kom met de afstandsbediening van mijn Samsung tv niet in het instellingen menu (tegels) op mijn LG tv is het uiteindelijk gelukt en kon ik het extra profiel verwijderen wat niet lukte op de app op mijn iphone. Ik heb gedaan wat je geadviseerd hebt en dit werkt. Geen pincode meer gevraagd tot nu toe👍

 


Reageer