Iedere keer als ik tv wil kijken aan de tv-box aanzet moet ik mijn pincode invoeren, dit is sinds het nieuwe update is geïnstalleerd, waarom
Hallo
In de instellingen bij kijkprofielen kun je dit uitschakelen of een andere kijkprofiel selecteren.
Het is om minderjarigen niet naar alle content te laten kijken.
Oke dan ga ik dat uitproberen, maar alvast bedankt voor de hulp
Hoi,
Ik heb dit ook steeds sinds een week. Vaak bij het wisselen van een zender krijg ik weer die inlog vraag. Ik heb maar 1 profiel, die van admin, dus lijkt me niet dat het daar aan ligt.
Moderator edit: is het account met een andere leeftijdsclassificatie wellicht nog actief? Wanneer er vaak om een pincode wordt gevraagd, is het ook altijd slim om te testen of je op het juiste profiel kijkt. Als dit niet de boosdoener is, volg dan de stappen hieronder:
Dank je wel voor de Tip
Hoi, ik ga het proberen. Bedankt voor de tip. Vreemde is dat ik niets in de profielen heb veranderd.
Je oplossing heeft gewerkt. Ik ben van die constante invulling van pincode af!
Ik heb er bij terugkijken en bij (meeste)zenderwissels last van.
Leeftijdgrens staat op 18 en slotjes staan open.
Wat kan ik nog meer doen?Ervaar het als vervelend
Goedemiddag
In jouw geval denk ik dat het aan de box zelf ligt. Zou je eens een volledige reset van de box willen uitvoeren, alsjeblieft? Hoe je dit doet, heb ik hieronder uitgelegd - houd er wel rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen:
Amino Aria (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.
Zodra de box opnieuw opgestart is, zal je het TV-klantnummer en de TV-pincode nog eens moeten invullen. Indien dit niet dé oplossing is, zet ik het graag door naar de experts. Laat me weten of ik dit voor je kan doen, alvast bedankt voor je medewerking en antwoord!
beste,
Ik moet de pincode steeds invoeren voor twee kanalen, namelijk NPO1 en Net 5. Dat is sinds de update. Waarom is dat?
Beste TMTV,
ik begrijp niet waarom er plotseling alleen bij twee kanalen de pjncode gevraagd wordt. Dat kan toch niet veel met leeftijd te maken hebben? Waarom geldt dit dan niet op de andere kanalen?
het is weer diep triest wat er weer in elkaar is geflanst
al mijn opnames op de HD zijn foetsie na de update
ook moet nu voor 18+ weer elke keer pincode ingevoerd worden en bij de vorige versie kon je dat uitzetten!
Hoi
Hoi
vreemd er zit een hard disk in van 1 G en zat vol met opnames. tot de ongevraagde update.
en als je las wat ik schreef over de pin is het dat in de vorige versie de pin kon uitzetten ook voor 18+
verder is tv anyware nog steeds niet in chrome te zien. en in firefox moet ik mij zelf elke keer verwijderen want ik ben al ingelogd en wil je dan de inlog gegevens bewaren. staat elke keer aan maar ook daar is elke keer de pin noodzakelijk.
je leert er wel mee leven maar. zodra Netflix ook tv zenders gaat doorgeven word tmobile tv wel heel lastig
Hoi
Weet je zeker dat je niet doelt op de opnames in de Cloud? Cloud Opnemen is namelijk wel mogelijk, maar ook daar zie ik geen activatie van in jouw profiel. Heb je toevallig een andere mediabox thuis staan die opnames op een harddisk zet?
Hoi
soms heb je het gelukt dat er iets langs komt. en dat het ook nog werkt. na het invoeren van de inloggegevens. waar je dus niet op zit te wachten is een update die opnames onberijkbaar maakt of heeft gewist!
Goedenmorgen, ik ben gisteren over gegaan op het nieuwe platform, als ik de slotjes open doe, staat er zender vergrendeld en als ik het dicht doe staat er ontgrendeld, beetje raar, heb ook in mijn profiel leeftijd op 18 staan maar toch een zender die ik moet ontgrendelen en wat ik voorheen niet had was dat ik nu geen ondertiteling meer heb bij CBS reality.
Zie net dat bij tv anyware de ondertitel het wel doet
Hi
Goedenmorgen, de zender is niet vergrendeld, maar denk dat het aan de box ligt, ik kijk die ze er gewoon via de app, dan gaat het goed.
Hi
Dank voor de informatie! Ik zie dat je twee TV Boxen hebt, zou je kunnen controleren of het ook op de andere TV Box speelt? Zoals je zelf al aangeeft is het een goed (en slecht) teken dat het probleem zich niet voordoet op TV Anywhere, maar wellicht dat het nog aan het kijkprofiel ligt. Hopelijk hebben wij dit snel onder de duim en hiermee kan ik gerichter een oplossing voor je zoeken!
Bedankt voor de info, maar alles is opgelost
Yay, super fijn om te lezen dat het issue is opgelost
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.