Skip to main content

Na de update van de mediabox zie ik het volgende
1. Wie kijkt er? Nu moet ik dit bevestigen

1. Dan mijn pincode invoeren en bevestigen
  2. Dan  zie ik dat er een storing is maar dat dat niet aan mij ligt
  3. Ik kan het opnieuw proberen is de volgende melding.
  4. Dan heb ik opeens wel beeld en kan tv kijke,
  5. dus iedere keer dat ik de mediabox aanzet en de tv moet ik dit allemaal weer open.
  6. DIT IS TOCH WEL HEEL BIJZONDER.
  7. het bleek ook dat ik mijn favoriete tv zenders kwijt was en opnieuw moet maken.
  8. Er is een monteur geweest maar die kende dit probleem niet maar heeft wel een en ander gerapporteerd.
  9. ODIDO, HOE KAN DIT NU WEER. WAAROM LUKT HET JULLIE MAAR NIET OM DE KLANT NU EENS VOIR SLTIJD ONGESTIIRD TV TE LATEN KIJKEN
  10. WAT MOET IK DOEN OM DEZE IRRITANTE STORING OPGEHEFT TE KRIJGEN. HET IS TO H TE GEK VOOR WOORDEN DAT IK IEDERE KEER SINDS ANDERHALVE WEEK MIJN PINCODE MOET INVOEREN.

Allereerst oprecht sorry voor dit ongemak. Goed dat je jouw bevindingen aan ons doorgeeft in dit topic. Ik leg je graag uit hoe het zit! ​@Gerpo 

Het klopt inderdaad dat er sinds de update een aantal issues spelen, waaronder het willekeurig opkomen van het profielkeuze scherm en verbindingsissues wanneer de Mediabox uit stand-by komt. Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet fijn is. Ik wil je verzekeren dat mijn collega's druk bezig zijn om dit op te lossen! 

Voor nu adviseer ik je om de Mediabox toch een herstart te geven wanneer dit voorkomt. Er wordt gewerkt aan een blijvende oplossing. 

Zodra hier meer over bekend is, plaatsen wij dit ook gelijk onder het kopje 'known issues’ in het Mediabox topic

Mocht je nog vragen heb of is er iets wat ik voor je kan doen? Laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Hier precies hetzelfde probleem. Is sinds een aantal weken en enorm irritant. Hopelijk wordt dit snel opgelost. 

Reageer