Hoi ,
hoe heeft u dit opgelost ik zit met hetzelfde probleem
groet Niek
Met de Samsung smart remote (aluminium, klein ding) kun je een toetsje linksboven gebruiken (toetsje met rood, blauw, geel, groen balletjes). Druk die in en dan krijg je cijfers in het beeld, selecteer de gewenste en daarna een stapje omhoog om te bevestigen. De ‘fout’ die ik maakte, als ik in de T Mobile tv app bij de invoer van de codes was ( tv klantnummer) , dan drukte ik de selecttoets in op de remote ( die ronde toets), dan zag ik ook getallen maar kon die eigenlijk niet bevestigen, anders dan terug gaan met de return toets. Dan heb je wel het klantnummer ingevoerd naar niet bevestigd, dus daarom ook niet de mogelijkheid om de pin in te voeren.
Dat was het probleem, gebruik daarom de toets linksboven op de remote om de getallen in te voeren. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben met mijn uitleg, we zijn nu niet thuis, hebben de remote niet bij ons.
Mvg, John
Alsjeblieft en graag gedaan.
Groeten,
John
Ik heb precies hetzelfde probleem. Tv liep vast en moet nu de code invoeren. Maar mijn '123'-knop (met de gekleurde balletjes) doet ook niks... Ik kan dus ook enkel het klantnummer invoeren maar niet de pincode. Heeft iemand nog een andere oplossing. Heel irritant dit (zat gewoon TV te kijken)
Download even tijdelijk de Samsung Remote App op je telefoon, ff connecten met je Samsung TV (op zelfde wifi netwerk zitten) en dan kun je de pincode wel invoeren via de App
Gelukt ,gelukkig dat iemand het heeft uitgelegd was de hele dag bezig