Hallo, daarnet ontving ik onderstaande sms uit het niets, klopt dit wel en wat moet ik ermee?
“Beste klant, morgen ga je naar ons nieuwe TV-platform! Ga naar My T-Mobile voor je inloggegevens: t-mobile.nl/tv-inloggegevens. Groet, T-Mobile”
Hallo, daarnet ontving ik onderstaande sms uit het niets, klopt dit wel en wat moet ik ermee?
“Beste klant, morgen ga je naar ons nieuwe TV-platform! Ga naar My T-Mobile voor je inloggegevens: t-mobile.nl/tv-inloggegevens. Groet, T-Mobile”
Hoi
Thanks voor je bericht! We zijn druk bezig iedereen over te zetten op het nieuwe platform, waaronder ook jij. Naast de SMS zal je ook een e-mail hebben ontvangen, klopt dit? In dat geval kan je er helemaal vanuit gaan dat dit bericht vanuit ons komt. Alvast heel erg veel kijkplezier op het nieuwe platform!
Hoi
Geen zorgen, er lijkt dan iets niet goed gegaan te zijn met de communicatie, waarvoor excuses. Een dag voor de overgang naar het nieuwe platform, zal er altijd een SMS worden uitgestuurd zodat jij op de hoogte bent. Dat is dan ook de SMS die hierboven staat beschreven. Je kan er vanuit gaan dit helemaal van ons is!
Ok, maar de inlog gegevens zijn niet veranderd, dus dan komt zo’n bericht een beetje vreemd over.
Hoi
Dat klopt helemaal - deze blijven netjes hetzelfde. Wanneer je wordt overgezet, heb je deze gegevens nodig om direct weer in te loggen en te kunnen genieten van het nieuwe platform.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.