Skip to main content

Op het moment dat mijn tv-decoder aanstaat (de Aria tv box) kan ik de Hue lampen niet bedienen via zowel de schakelaar als de mobiele app. Zodra de tv box uit wordt gezet, zijn de lampen weer te bedienen. Meer mensen die dit probleem hebben?

Hallo @Eelco_V 

 

kan je de hub enof de hue lamp eens verder weg van de stb zetten ? ik begreep dat de voeding van de stb wel eens kan storen.


1 van de 5 lampen staat inderdaad dichtbij de decoder (en in hetzelfde stekkerblok). Die ga ik vanavond even proberen.


Helaas. Geen enkel effect. Zodra de decoder aanstaat, werkt de bediening van de lampen nog altijd niet 🙂 Had de lamp weggezet. De rest staat er vele meters vanaf en zit in een andere groep.


Hi@Eelco_V, ik zie je andere groep typen, maak je dan gebruik van een powerline adapter? Zo ja zou je het eens zonder powerline willen proberen? Powerline adapters willen nog wel eens voor storing zorgen. Het wordt voornamelijk een kwestie van mogelijke oorzaken uitsluiten en testen tot je de “boosdoener” hebt gevonden. :slight_smile:


Reageer