Hoi @KimM2501994,
Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Super dat je zelf al hebt geprobeerd om de box te herstarten. Ik zie dat de uptime inmiddels zo'n 54 dagen betreft, dus mogelijk is daar iets fout gegaan. Geen zorgen, ik vermoed dat we met de stappen op onze Wiki het probleem kunnen oplossen:
Mocht deze nog niet hebben gewerkt, laat het vooral weten. Dan gaan we opzoek naar dé juiste oplossing. Ik hoor het graag!
Hi Boris!
Bedankt voor je antwoord. Ik heb de box gereset zoals in de instructie staat. Jammer genoeg kan ik nog steeds niets opnemen Kan jij eventueel mee denken voor andere opties?
Alvast heel erg bedankt!
Hi @KimM2501994,
Fijn dat je het geprobeerd hebt! Geen zorgen, dit kunnen wij zeker voor je oplossen. Ik neem aan dat het LED-lampje op de afstandsbediening wel gaat knipperen als de pauze knop wordt ingedrukt? Anders is dit met een nieuwe afstandsbediening snel geregeld.
Weet je daarnaast of de opname-functie wel goed werkt? Anders ligt het wellicht aan de harde schijf. Zou je in elk geval kunnen proberen om een fabrieks reset op de TV Box uit te voeren? Let er graag wel op dat je hiermee wel alle opnames verliest. Het lastige is alleen dat we anders sowieso een nieuwe TV Box met een andere harddiskrecorder op moet sturen.
Laat het gerust weten, de pauzeer-functie kan ik hoe dan ook voor je terugbrengen!