Goedemiddag @Kees513, top dat je het aangeeft op de Community. Daar gaan we wat aan doen, samen komen we er wel uit!
We hebben gisteren wat problemen gehad omtrent Begin Gemist en het registreren van de TV Box, maar daar lijkt dit issue los van te staan. Super trouwens dat je al proactief wat stappen ondernomen hebt, zo kunnen we de eventuele oorzaak nog sneller achterhalen. Zou je eens willen proberen het modem van de stroom te halen gedurende 20 seconden en deze vervolgens weer aan te sluiten (stekker eruit en erin steken)? Als dat niet werkt, kun je dan de gebruikersinterface van je box herstarten? Dit doe je via onderstaande methode:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface
De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.
Indien ook dit niet werkt, geef een seintje. Dan schiet ik je weer te hulp en gaan we naar een alternatieve oplossing zoeken!
Beste Jason,
dank voor je antwoord. Zoals ik in bericht al aangaf, heb ik deze stap al gedaan. Helaas zonder succes.
Hij doet t spontaan weer :)
Hey @Kees513,
Top om te horen! Heb je zelf nog een handeling verricht hiervoor? Of deed alles het weer op magische wijze?