Sinds een week of zo kan ik geen enkel programma meer pauzeren....iemand ervaring mee?
Sinds het t-mobile is gaat het rap achteruit....wifi slecht, tv kastje reageert langzaam als je van ze der wisselt en nu di weer....misschien toch maar weer terug naar ziggo.....
Bladzijde 1 / 1
Hoi RonnieBerkel,
Dat is niet fraai. Niet meer kunnen pauzeren, dan vermoed ik dat de schijfruimte vol zit. Je kunt dit controleren in het menu bij geplande opnames. Wil je in één keer de hele TV Box laten wissen, dan is dat ook goed. Stuur hiervoor een privébericht aan mij met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan wis ik je TV Box en geef deze meteen een grote reset. Is dat oké?
Wat betreft de wifi: het loont om van tijd tot tijd de wifi wat aan te passen. Zeker als je merkt dat deze wat minder wordt. Hiervoor hebben we al onze beste tips verzameld in dit topic. Vooral het aanpassen van de frequenties is bijna altijd dè oplossing!
Dat is niet fraai. Niet meer kunnen pauzeren, dan vermoed ik dat de schijfruimte vol zit. Je kunt dit controleren in het menu bij geplande opnames. Wil je in één keer de hele TV Box laten wissen, dan is dat ook goed. Stuur hiervoor een privébericht aan mij met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN. Dan wis ik je TV Box en geef deze meteen een grote reset. Is dat oké?
Wat betreft de wifi: het loont om van tijd tot tijd de wifi wat aan te passen. Zeker als je merkt dat deze wat minder wordt. Hiervoor hebben we al onze beste tips verzameld in dit topic. Vooral het aanpassen van de frequenties is bijna altijd dè oplossing!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.