Mij is een jaar geleden verteld dat ik in plaats van mijn opnemen pakket over zou gaan op the cloud. Ondanks meerdere telefoontjes kan niemand mij vertellen wat hiervan de status is. Ik wil echter graag overgaan, is het mogelijk om mijn abbonement te wijzigen zodat ik alsnog kan overstappen ?
Is dat zo
Ik had gehoopt dat het nieuwe platform het wel door heeft als een herhalende opname iets moet opschuiven. Bij KPN was het ook zo dat de harddisk recorder dat niet door had terwijl het in de cloud een betere koppeling leek te hebben met de programmagids en daardoor mee schoof als het een half uur eerder/later moest die week.
Verder hebben we herhalende opnames in de recorder die niet weggaan als we kiezen voor “verwijder alle herhalende opnames van X”. Die optie doet niets, het menu blijft open staan en er wordt niets verwijderd.
Goedemorgen
Zodra de oude box bij ons retour gemeld is, kan ik T-Mobile TV voor je aanvragen. Waarom dan pas? Omdat anders de niet-geschikte box formeel nog bij jouw aansluiting actief staat en de migratie dan direct afgewezen wordt. Sorry als ik dit eerder niet duidelijk genoeg uitgelegd heb!
groet,
Jordi
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.