Mij is een jaar geleden verteld dat ik in plaats van mijn opnemen pakket over zou gaan op the cloud. Ondanks meerdere telefoontjes kan niemand mij vertellen wat hiervan de status is. Ik wil echter graag overgaan, is het mogelijk om mijn abbonement te wijzigen zodat ik alsnog kan overstappen ?
Hallo
dat zou dan toch bij jouw ook zichtbaar moeten zijn in je account?
Het is mij bekend dat iedereen beetje bij beetje overgezet wordt maar mij werd dit vorig jaar in maart al verteld en het zou voor einde van het jaar gebeuren. Echter heb ik nog steeds de optie niet om via de cloud op te nemen, ik zit nog vast aan de harddiskrecorder.
Ik heb dus ook geen idee of het wellicht een optie is om mijn contract aan te passen en dan wél die optie te krijgen.
Beste
Geen garantie maar doe wel mijn best want ik snap dat je nu wel eens in de cloud wil opnemen.
Hopelijk wordt het tot jou tevredenheid snel opgelost. Ik maak er ook gebruik van en ik moet je zeggen het is echt handig.
Nu afwachten tot een moderator tijd heeft om te reageren.
Groetjes!
Hallo
Wat ik wel weet is, om over te kunnen gaan moet je een huawei of Zyxel modem hebben en een aria 610 aria 7x TV kastje. Als je eventueel een omruil aanvraagt van het tv kastje. Modems worden niet zomaar geruild. zou ook de mogelijkheid bestaan om over te gaan op het "nieuwe" tv kijken met cloud opname.
Hoi
Zoals
Wat verandert er voor mij dan aan het abbonement?
Bedankt!
Ga ik voor je regelen
Hoi
Zoals
Hoi
Ik heb een Zyxelmodem, Superwifi en 2 mobiele abbonementen bij Tmobile… dus ja… een vaste klant!
Ik hoor het graag.
groet,
Jordi
Hoi
Hoi
groet,
Jordi
Hi
Groet,
Jordi
Hallo
In dit topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug. vindt je informatie om je recorderbox retour te zenden.
Heb twee tips voor u:
Indien geen retour nummer voeg uw adres en klantgegevens(adres gegevens ,klantnummer) toe.
Bewaar het verzendbewijs goed.
Hoi
Hi
Groet, Jordi
Een geweldig weekend toegewenst en blijf veilig binnen!
Een geweldig weekend toegewenst en blijf veilig binnen!
hi
inmiddels de Box binnen en hij draait ook al sinds zaterdagmiddag. Ik heb ook de oude box retour gestuurd naar jullie. moet ik mijn verzendbewijs nog naar jou sturen in een PB?
groet,
Jordi
Een geweldig weekend toegewenst en blijf veilig binnen!
hi
inmiddels de Box binnen en hij draait ook al sinds zaterdagmiddag. Ik heb ook de oude box retour gestuurd naar jullie. moet ik mijn verzendbewijs nog naar jou sturen in een PB?
groet,
Jordi
Ik zou vooral even goed het verzendbewijs bewaren. Mocht je later toch een herinnering krijgen, dan kan een moderator snel e.e.a. voor je uitzoeken. Geniet van je Box en het TV kijken
Hoi
We gaan er niet van uit, maar mocht er iets misgaan met het retour melden, dan zorg ik ervoor dat het pakket alsnog volledig afgemeld wordt.
Veel kijkplezier toegewenst en indien ik je nog ergens bij kan helpen, let me know!
Hi
Groet,
Jordi
Goedemorgen
Zodra de oude box bij ons retour gemeld is, kan ik T-Mobile TV voor je aanvragen. Waarom dan pas? Omdat anders de niet-geschikte box formeel nog bij jouw aansluiting actief staat en de migratie dan direct afgewezen wordt. Sorry als ik dit eerder niet duidelijk genoeg uitgelegd heb!
Ik heb een tijdje geleden een topic aangemaakt omtrent de status van de uitrol van het vernieuwde tv platform met cloud opname mogelijkheid. Toen is er verteld dat er in batches uitgerold word. Hier in dit topic lees ik dat het alleen in een bepaalde combinatie van modem en tv-kastje gaat werken en dat de draytek modem en de entone kastjes geen upgrade krijgen. Als dit zo is en er geen passende oplossing gevonden word om de apparatuur van de klanten die verouderde apparatuur hebben te vervangen zodat ze ook van het vernieuwde platform kunnen genieten, vind ik dat een slordige zaak van t mobile. De mensen die de verouderde apparatuur hebben zijn trouwe klanten en worden gewoon aan de kant geschoven. Ik zal dan als het vernieuwde platform niet naar de oude apparatuur word toch maar eens goed gaan bedenken of ik hier nog wel klant wil blijven.
Hoi
Om het wat te nuanceren, kopieer ik mijn bericht uit dit topic:
Goed dat je ernaar vraagt, ik kan me voorstellen dat het lijkt alsof de migratiemolen stilstaat. Er worden nog steeds gebruikers overgezet op het nieuwe platform. Dit doen we via de standaard migratierondes en die lijken eind maart/begin april weer aan te vangen na een korte stop.
Ook zetten we handmatig gebruikers over via een versnelde procedure. Daar kun je je voor aanmelden, mits je de juiste apparatuur thuis hebt staan (Zyxel of Huawei modem + Amino Aria 610x TV Box(en)). Mocht je graag overgezet willen worden, laat het me weten, dan ga ik controleren wat ik voor je kan doen!
Wat betreft de omzetting van een Draytek naar Zyxel modem: daar dien ik een speciaal verzoek voor in bij onze techneuten. Omdat de Zyxel via een Media Converter wordt aangesloten en niet direct op het FTU (glasvezelaansluitpunt), laten we dit installeren door een monteur. Daarmee behoudt je de garantie op alle losse onderdelen en de servicevoorwaarden bij problemen.
Indien je dit in gang gezet wilt hebben, zorg ik ervoor dat we zo snel mogelijk actie ondernemen. Laat me weten in hoeverre ik dit in orde kan maken voor je!
Bovenstaande geldt natuurlijk ook voor jou, mocht je het in gang gezet willen hebben, dan ga ik meteen een verzoek indienen zodat ook jij eindelijk gebruik kunt gaan maken van T-Mobile TV!
Hoi
Persoonlijk begrijp ik nog steeds niet zo heel goed waarom men er zo op staat om overgezet te worden naar het nieuwe platform, het nieuwe platform geeft nog steeds (heel) veel problemen en ongemakken.
Zelf zit ik (gelukkig) nog op het vorige platform met de Entone 510 en Draytek modem en dat werkt hier althans perfect simpelweg zoals het behoort, en als ik de topics met alle ellende van het nieuwe platform lees kan ik alleen maar concluderen laat mij maar zolang mogelijk op het oude platform.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.