Skip to main content

Wij maken nog gebruik van glasvezel interactieve TV.

Via deze weg zou ik graag overgezet willen worden naar het “nieuwe TV platform”.

Hi @TJJanssen85, super leuk dat je dit hier aangeeft! Ik help je hier graag bij. Hieronder deel ik de voorwaarden met je. Als jij hier een akkoord op kunt geven, dan maak ik de migratie voor jou in orde. 

Aangezien jij al bent voorzien van de juiste TV Boxen, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan je abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Jij zult geen Teletekst meer ontvangen op het nieuwe tv platform.

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat je wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'dit wil ik’, dan ga ik meteen voor jou aan de slag! 🎈


Hoi @Lisa, voorwaarden zijn wat mij betreft akkoord.


Hoi @TJJanssen85, de aanvraag is gedaan en het verzoek is ingelegd. Over twee weken kun je genieten van het nieuwere platform! 😄

Je krijgt kort van tevoren nog een e-mail en sms met extra uitleg en op de dag van migratie zelf zal je maximaal drie tot vier uur geen zenders kunnen zien. Dit zal hersteld worden zodra alles gedownload, geïnitialiseerd en opgestart is.

Mocht je tussendoor nog vragen hebben, laat het ons alsjeblieft weten. We staan altijd voor je klaar!


Reageer